Dzień Pierwszy

47 9 7
                                    

Odkładam to już od 5 dni, ale mimo lenistwa postanowiłam że to właśnie dziś będzie ten dzień w którym napisze pierwszy 'rozdział' z 30 pozostałych. Na wstępie chiałabym też poinformować Ciebie/Was że uważam to za challenge. Nie mam pewności że ta aktywność mi bądź Tobie pomoże...

Na początku chce przedstawić moje wymiary, a więc tak: mierze 162 cm, ważę 58kg, moja przemiana nie będzie się opierała na sprawdzaniu wagi a na dostrzeganiu rezultatów w lustrze.

Co takiego dziś spożyłam:
1. Na śniadanie które odbyło się o godzinie 6 rano zjadłam 2 bułki (zwykłe, nie jakieś pełnoziarniste), z plastrem sera i masłem

2. O godzinie 12 zjadłam obwarzanka z serem  ok.253 kcal

3. O godzinie 15/16 zjadłam 2 tosty składające się z 4 kromek posmarowanych masłem i z plastrem sera.

4.Garstka płatków czekoladowych (z lidla) o godzinie 19

TAK TAK WIEM PO 18 SIE NIE JE TYMBARDZIEJ SŁODKICH RZECZY

Niestety wiem że to za mało, ale dalej próbuje zmienić mój sposób odżywiania się na lepszy. Nie planuje głodówki, to zawsze wraca tzw. efekt jojo.

Niewiem ile dziś wypiłam. Staram się na siłe pić wodę mineralną, bo z reguły jestem osobą której starczy jedna szklanka wody na cały dzień.

Aktywność fizyczna: jedna godzina wf na której grałam w siatkówke, plank udało mi się zrobić 2 min tzw. deski bądźcie dumni! Dobra myślałam że dam rade ale drugi plank wyszedł 1 minute i 30s. ledwoo co

Zdaje sobie sprawe z tego że narazie nikt tego nie czyta, ale może akurat ty tu trafisz i zaczniesz dbać o siebie i wspierać wzajemnie wraz ze mną.

Na dziś to tyle ale potrzebuje czasu by przywyknąć kto wie może potrwa to dłużej niż 30 dnii.

Schudnij wraz ze mną!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz