Bu bölüm texting değil.
Ve umarım beğenirsiniz!🖤
Açıkçası bu bölüm benim içime sinmedi ama yine de umarım beğenirsiniz.✨• g o t w i c e •
m i n a ' d a n
Şaşkınlık tüm bedenime yayılırken, telefonumun ekranına bakakalmıştım. Herkesi bekliyordum, herkes olabilirdi. Ama Tzuyu'nun sevdiği adam? Ah işte onu beklemiyordum. Bekleyemezdim de, Dubu nasıl yapabilmişti bunu? Nasıl Tzuyu'nun sevdiği adamla sevgili olabilmişti?
Şimdi anlıyordum sevgilisinin kim olduğunu söyleyememesini.
Utanıyordu, yaptığı hatanın farkındaydı ama ayrılmıyordu da.
Telefonu kapatıp cebime sokuşturdum, hızla Dahyun'un odasına ilerleyip çalmadan açtım kapıyı. Ardımdam kapatırken başını kaldırmış şişmiş ve kızarmış gözleriyle bana bakıyordu.
"Neden?"
"Ne neden?" Gözlerimi yumdum, sırtımı kapıya yaslarken seslice nefesimi bıraktım.
"İnanmak istemiyorum Dahyun. Sevgilinin o olduğuna inanmak istemiyorum!"
Sustu, gözlerimi araladım. Başını eğmişti, "neden? Tek bir neden, biliyorsun onu Tzuyu.."
"Ben onu sevdiğimde kimse sevmiyordu onu.." hıçkırıklar döküldü dudaklarından, yanına ilerledim. Yatağına oturdum, karşısına.
"Bir sene önce unni, ben onu bir sene önce sevdim. Bir sene önce çıkmaya başladık, ama ilişkimize bakmak istedim unni. Nasıl gidiyor, anlaşabiliyor muyuz diye bakmak istedim." Derin bir nefes aldı,
"o yüzden söylemedim size, eğer ilişkimiz güzel giderse söylemek istedim. Eğer başladığı gibi bitecekse hiç bahsetmeyeyim dedim, iki ay önce de hani gelmiştim ya yanınıza bir sevinçle. O zaman söyleyecektim ben size, ama Tzuyu ona aşık olduğunu söylediğinde kaldım öylece.."
İki ay önce?
Ah doğru! İki ay önce yanımıza bir sevinçle gelip bize bir şey söyleyeceği söylemişti, daha sonra Tzuyu ondan önce davranış Jungkook'a aşık olduğundan bahsedince durgunlaşmıştı. Sonra da gitmişti, o zamanlar hep bir morali bozuktu. Belli etmemeye çalışsa bile. Anlamıştım.
"Ne onunla sevgili olduğumuzu söyleyebildim ne başka bir şey, gittim aldım telefonumu ayrılmak istediğimi söyledim. Bir mesajla terk ettim onu. Onu engelledim, bana ulaşamaması için, neden diye soramaması için."
Hıçkırdı, "daha sonra bir şekilde ulaştı. Derhal yanına gitmezsem buraya geleceğini söyledi. Sevgili olduğumuzu en azından eskiden sevgili olduğumuzu öğrenmemeniz için gittim, ne olup bittiğini söylemem içi diretti. Her şeyi anlattım, vazgeçmek istemedi. Ama kabul etmedim, bir süre öyle kalbime karşı koymaya çalıştım unni. Ama olmadı, yapamadım. Sevgili olduk yeniden, sonra ne oldu? Bir yanım onun yanında deli gibi mutluyken bir yanım deli gibi acı çekiyordu, deli gibi yanıyordu.."
"Dahyun.."
"Geçen günde Jackson fark etti, onunla sevgili olmayınca yaptı yapacağını işte.."
"Ah..ne diyeceğimi bilmiyorum."
"Ayrılmak istedim unni, gerçekten direnmeye çalıştım.."
"Tamam, tamam.." sardım kollarımı hızlıca ona, gözlerimi yumdum. Neye düşmüştük biz böyle..
bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOTWICE / t e x t i n g
FanfictionBamBam: Hey ölü grup nabersiniz? Sana: Ölü grup mu? BamBam: Ölü grup tabi, kaç seneler geçti bu grup aktif değil. Sana: Kaç seneler...