3.

138 4 4
                                    


Obudziłam się gdzieś rano o 7:43 ale nie musiałam się zamartwiać bo dzisiaj była sobota... Wstałam cała obolała i podeszłam do szafy... Ubrałam się w

Zeszłam na dół żeby coś zjeść bo byłam głodna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zeszłam na dół żeby coś zjeść bo byłam głodna ... lecz nie miałam apetytu przez wczorajszą zabawę... Postanowiłam że zjem goferki z dżemikiem. Były naprawdę dobre...
Usłyszałam dzwonek w telefonie... Obcy numer? Odebrać czy nie ... A co tam ...YOLO!(pozdro dla kumatych)
- Hej...
- Kto mówi?
- Em.. I/T/C... Nie miałem czasu zapytać się jak się nazywasz ... Więc jak masz na imię?( lekki śmiech*)
- T/I... Tak przy okazji skąd masz mój numer ?
- Od twojej przyjaciółki
...
- ... Aha... No to o czym chciałeś porozmawiać?...
- Em ... Nobo ja chciałem zaprosić ... cię na kawę lub herbatę...
- (OwO*) O której?
- No nie wiem może o 15:00?
- Nie ma problemu a gdzie?
- Może w tej nowej kawiarence na ul.....
- No dobrze to do zobaczenia!
- Pa!
Odłożyłam telefon i poczułam jak moje serce zaczyna mocniej bić ... Czy ja się zakochałam ?... Zadzwoniłam do I/T/P żeby omówić pewną sprawę...
- Po co ty dałaś numer I/T/C!?
- A cooo ty myślisz że nie widziałam jak się rumienicie do siebie nawzajem?....UwU
- Ale to nie znaczy ,że ty będziesz dawać mu mój numer!
- Oj tam... I co umówił się z tobą?
- •^• T-Tak...
- Widzę że trochę coś zaiskrzyło...
- Dobra pa!
- Pa!
Odłożyłam telefon na szafkę i z lekkim uśmiechem postanowiłam że pooglądam swój ulubiony serial na komputerze...
(Time skip)
Dobra była 14:35 a ja nie byłam przygotowana ... Szybko poszłam do pokoju i ubrałam a fak z siebie pierwszy raz spódnice z bluzką...

 Szybko poszłam do pokoju i ubrałam a fak z siebie pierwszy raz spódnice z bluzką

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Spakowałam telefon ,chusteczki i portfel do torebki. Wyszłam z domu i poszłam na miejsce spotkania. Szłam tak 10 minut aż wkońcu zobaczyłam I/T/C z kwiatami...
- O cześć T/I !
- Hej I/T/C!
- Pięknie wyglądasz...
- Dziękuje.. ( rumieniec*)
- Mam dla ciebie kwiaty ... Mam nadzieję ,że spodobają ci się...
- Są piękne... Wzięłam kwiaty w rękę kwiatki i weszliśmy do środka... Usiedliśmy przy stoliku i zamówiłam kawę a I/T/C herbatę...
- Skąd jesteś?
- Przyjechałem ze Stanów Zjednoczonych ... Moi rodzice znaleźli pracę właśnie w tym mieście i musieliśmy się przeprowadzić ...
- Ahm, a jak podoba ci się w tej szkole ?
- Może być... Jest dosyć fajna ,ale widzę że kartkówek to tutaj jest sporo!
Żartowaliśmy tak 3 godziny aż wkońcu zapłaciliśmy i wyszliśmy pospacerować w parku...
- Słuchaj T/I... Kiedy nasze oczy spotkały się pierwszy raz odrazu wiedziałem że jesteś tą która jest wyjątkowa... c-czy zostaniesz moją dziewczyną?
- ... Nie nam nic przeciwko !
Poczułaś jak I/T/C złapał cię delikatnie za talię i namiętnie pocałował...Odwzajemniłaś pocałunek i położyłaś ręce na jego ramionach ...
Całowaliście się tak 5 minut aż wreszcie I/T/C wziął cię na ręce i zaniósł do twojego domu.

- To do zobaczenia!
- Pa I/T/C!
Zerknęłaś do telefonu i była 19:05.
Poszłaś się umyć i położyć spać ... Nagle przypomniał ci się Nightmare ...

- Witaj kochaniutka~~~
- Co tu robisz ?
- Przyszedłem pobawić się z tobą~~~
- Nie chce!
Night zaczął zdejmować ci ubrania... bawił  się twoją piersią  a potem rozpiął  rozporek ... włożył swojego w twój tył i zaczął energicznie ruszać w tobie ... Głośno jęknęłaś ale nie chciałaś go podniecać... odsuną od siebie ciebie  i kazał  robić mu loda ... Musiałaś...nie chciałaś znowu dostać z liścia ... Przysuną twoją głowę 
do swojego kutasa i zaczęłaś ssać... Jękał bardzo często ...lecz po wszystkim kazał zjeść ci jego nasienie... To było obrzydliwe ale byłaś pod jego władzą ... Bawił się tobą jeszcze 2 godziny aż w końcu znikną bez śladu...

~~~~~~~~~~~~~~~CDN~~~~~~~~~~~~~~

Do zobaczenia w kolejnym rozdziale
BYO!💜

Drugie życieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz