5. nap

61 4 4
                                    

Írd bele magad a félvér táborba! Legyen min. 400 szó!

Okés. Ez egy átlagos napom lesz.

Szokásosan 8- kor ébresztett fel a tesóm, Annabeth. Pedig még olyan szívesen aludtam volna!

- Kilencre mindenki legyen kész az edzésre- sürgetett minket a lány.

Felkaptam magamra a tábori pólót és egy shortot. Nyakamba akasztottam a tábori nyakláncom is, amin már hat gyöngy volt. Vártam még egy negyed órát a fürdőnél, majd elintéztem a dolgaimat.

Kilencre már felfegyverkezve álltam az arénában. Vívni tanított minket Percy. Én Malcolmmal voltam, és sajnos a párbajban egy 10:4 -es állással lealázott.

Az edzés után elmentem reggelizni.

Megnéztem, hogy most ki a soros a takarításban. Mivel Tessa és én jöttem, ezért el kezdtem felsöpörni. Egy bő másfél óra alatt végeztem Tessa segítségével, ezért átmentem a Zeusz kabinos barátnőmhöz, Sky-hoz.

Beszélgettem vele egy kicsit, majd úgy határoztuk, lemegyünk fürdeni a tóba.

Átcseréltem a fürdőruhámat, és lementem Sky-al a partra.

Rajtunk kívül még volt ott pár Árészos, akikkel óriási vizicsatát rendeztünk, és még beszállt hozzánk pár Hermészes és Apollónos is.

De akkor kezdődött a baj, mikor Percy Jackson megtudta, hogy nélküle rendezünk vízicsatát. Mi vízipisztolyokkal és fröcsköléssel játszadoztunk, de Percy víziörvénnyel és cunamival. Azt hittem, itt fogok megfulladni.

Mikor már elfáradtam, elköszöntem Sky-tól, és indultam az Athéné bungalóba olvasni.

Amint benyitottam, egy óriási gumipók fogadott, ami lelógott a plafonról. Majdnem szívinfarktust kaptam. Mikor magamhoz tértem, észrevettem, hogy egy cetli van a potrohára ragasztva. Az alábbi szöveg volt látható:

Boldog hétfőt! Puszil titeket: Connor & Travis❤️

Ezeknek is jól el fogom látni a baját, de azt majd később, mert megszólalt az ebédet jelző csengő. Összefogtam a hajam, és rohantam a pavilonba.

Leültem a hatos asztalhoz, ahol pár tesóm már ott volt, és evett. Amint megkaptam a spenótos lepényemet, odamentem az áldozati tűzhöz és belekapartam a legfinomabb részét.

- Tessék anya, legyen további szép napod- mondtam, mivel nem jutott más eszembe.

A testvéreimmel beszélgetve elfogyasztottam az ebédemet.

Bementem a kabinomba és olvastam. Fél háromkor úgy döntöttem, hogy el megyek az Apollónosokkal íjászórára. Felkaptam a számszeríjam, és kimentem.

Kb egy órát gyakoroltam, és már egészen jó vagyok benne. Már tizenöt méterről is eltaláltam a táblát.

Edzés után megkérdezte az egyik lány, hogy énekórára nem mennék-e be. Mivel tetszett az ötlet, beleegyeztem.

Felajánlottam, hogy beállok a kóristák közé. Senkinek sem volt ellenvetése. Eddig azt hittem, hogy jól énekelek, de az Apollónosok képest szörnyű voltam.

Vacsora után felvettem egy pulóvert, és kiültem a tábortűzhöz. Katie Gardner éppen egy horrortörténetet mesélt. Azután Lee Flecher a Héphaisztosz bungaló feje pedig vicceket mondott...

Éjfélkor aztán fáradtan átöltöztem, lefürödtem és beledőltem az ágyba.

30 napos Percy Jackson kihívásWhere stories live. Discover now