8. nap

65 8 14
                                    

Legalább 300 szavas szösszenet a kedvenc shippedről!

Most átvillant az agyamon egy fura gondolat😏

A második kedvenc shipemről fogok írni. Ami pedig aaaaaa...

Az ágyamon ültem, és gondolkoztam. Azon, amit tettem. Amikor Új Rómában Piper elé ugrottam, és telibetalált a tégla. Nem lehet egykönnyen elfelejteni, mert még mindig sajog tőle a fejem. Mindig fog maradni ott egy kis heg, akárcsak a tűzőgépes esetnél is. Egy jel...

Épp ilyen gondolatok futottak át az agyamon, mikor belépett Piper.

- Jason, te már felkeltél!- ült le az ágyamra a lány. Gyönyörű volt, mint mindig, de valami megváltozott rajta.

- Készítettem reggelit- adott egy puszit Piper. Gofri volt, a kedvencem. De most valahogy mégsem volt hozzá étvágyam.

- Valami baj van?- kérdezte a lány. Nem titkolhattam tovább.

- Piper... én... én... Vissza szeretnék menni Új Rómába- böktem ki.

- Miért, Jason? Látták, hogy elmész velünk, úgyis kitagadnának- mondta a lány.

- De Reyna bizto...- kezdtem, de Piper félbeszakított.

- Aha, szóval Reyna. Én mindent értek. Menj csak- a lány már a sírás határán volt. Nem tudtam mit tegyek. A SPQR-os tornazsákomért nyúltam. Piper kirohant.

Bepakoltam és útnak indultam.

Nemsokára földet értem. Gyorsan elbújtam egy sikátorban, és felvettem egy csuklyát, hogy ne ismerjenek fel.

Bementem a városba, ami szokatlanul kihalt volt. Elérkeztem arra a helyre, ahol eltalált a tégla. Még mindig ott feküdt, ahogy a többi tárgy is, amiket elhajigáltak. Felvettem. Teljesen ugyanolyan volt, mint amilyenre emlékeztem.

Erős késztetést éreztem, hogy megcsókoljam. Mélázásomból egy ezüst nyíl szakított félbe.

- Mit csinálsz itt- hallottam egy ismerős hangot- Elfelejtetted a kijárási tilalmat, punk?

- Thália?- fordultam meg, a téglát mélyen a kabátom alá rejtve.

- Jason?- mondta egy másik ismerős hang- Te hogy...?

- Reyna!- döbbentem meg.

- Szerintem van mit megmagyarázni- szólta a nővérem- De az inkább beszéljük meg valahol máshol.

Bementünk a Via Preatoria-ba. Odaültem Reyna-val szemben. Thália is így tett.

- Akkor miért is vagy itt?- vonta fel a szemöldökét Reyna. Argentum és Aurum csendben pihentek mellette.

- Hát én... izé...- makogtam- Beszélhetnék Thália-val négyszemközt?

Reyna szomorúan bólintott, majd kutyáival együtt elment.

- Mi a baj, öcsi?- kérdezte Thália.

- Én... szakítottam Piper-rel- böktem ki.

- Reyna?- nézett rám kérdőn a tesóm.

- Nem- suttogtam, majd zokogásban törtem ki. Thália szorosan átölelt.

- Semmi baj, Jason- nyugtatta a fiút- Már mindent értek.

- Te ezt nem értheted!- pattantam fel.

Ekkor a nővérem kihúzott a zsebéből egy tűzőgépet. Egyből felismertem.

- De, értem- mondta komoran Thália- Reyna mindent elmesélt a tégláról, amivel ő el akarta találni Pipert. Nem kell szégyellni, hogy ki vagy!

- Várj, Reyna dobta el Bricky-t (lett neve is😂)?- döbbentem le. Egyből elrohantam Reynáért.

- Reyna, te dobtad a téglát?- törtem rá az ajtót.

- Igen- hajtotta le a fejét szomorúan a lány- Bocsánat. Csak olyan nehéz elfogadni, hogy te és Piper...

Ekkor magamhoz öleltem Reynát.

- Köszönöm- mondtam.

A lány kérdőn nézett rám.

- Köszönöm, hogy összehoztál Bricky-vel. Húztam elő a téglát a csuklyám alól.

- Ez egy... tégla- döbbent le Reyna.

- Igen. Túl sokáig titkoltam ezt.- szóltam, és megcsókoltam Bricky-t.


Bocsi, hogy ilyen béna lett, és, hogy kicsit hosszabb volt 300 szónál😅

Tejóég, ez nagyon gáz lett😬

30 napos Percy Jackson kihívásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora