1.Bölüm...

227 28 79
                                    

🌟Lütfen bol yorum ve vote vermeyi unutmayın🌟

1.Bölüm

14.Kasım 2019

No küfür okiş?

Jimin'in Anlatımından...

Sıkılmıştım,hemde fazlasıyla. Önümde duran bir sürü tutsak edilmiş çıplak kadınlar ve onların çığlıkları. Kafam artık kaldıramıyordu bu gürültüyü. Sabrediyordum,cidden onları becermemek için sabrediyordum.

"KESIN SESINIZI!"

Bağırmamla seslerinin yavaşça volumeri düşmüş ve geriye sadece küçük hıçkırıkar kalmıştı. Bu biraz daha iyiydi ancak, sinirlerime yinede hakim olamıyordum kan beynime sıçrayıp duruyordu.

Oturduğum siyah deri koltuğumdan kalktım ve bu çıplak görüntüleri arkamda bırakarak ,loş ışıklarla aydınlatılmış koridorda ,asansöre doğru yürüdüm.

Onların amlarını parçalamıştım. Ciddiyim bu konuda. Becermekten bahsetmiyorum ,kerpetenle kanata kanata parçaladım.Bu benim zevkimdi,canice gelebilir ama ben kadınların amlarını parçalamayı seviyorum.

Asansöre bindiğimde sırıtmıştım. Bu da benim elimde olan birşey değil di,kötü düşüncelere tapıyordum. Iyi olmak bana göre değil. Illegal olan her şeyi seviyorum.

* * *

"Jungkook nerede?!"

Sinirle evde bağırdığım. Adamlarım başlarını öne eğmiş,mahçup bir şekilde yere bakıyorlardı.

"Üzgünüz efendim,birilerini becermeye gideceğini söyledi ve biz ona engel olmaya çalışsak da...bizi dövdü."

Sinirle gözlerimi kocaman açtım,ve adamın yüzüne geçirdiğim yumrukla biraz sendelemesine neden oldum.

"NE SIKIM IŞE YARIYORSUNUZ?! O KADAR ADAM BIR OĞLUMA SAHIP ÇIKAMIYORSUNUZ!"

Sinirlerim beni başka bir insana çevirecek kadar bozulmuştu. Evet Jungkook benim oğlum,üvey oğlum. Ancak onun beni sürekli başka kadınlarla gördüğü günden beri sürekli olay çıkartıyordu.

Onu durdurabilmek ise imkansız,artık birilerini becerme zamanı geldi. Fazla zorluyordu artık ve o bir cezayı hakkediyor.

Jungkook'un Anlatımından...

Sırıtmadan duramıyordum. Yine aynısını yapmıştım ,babamı dinlememiştim.

Merak ediyorum,acaba benimle o tatlı kızgın suratıyla ne zaman ilgilenecek?

"Ya sen,ya da ben. Birimiz birimizi becermeli. Sen bunu hakk ediyorsun."

Sizi çok seviyorum❤

Sizi çok seviyorum❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BON APPÉTIT }JIKOOK{Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin