one

2.6K 175 184
                                    

"Sikeyim seni! Duydun mu?" Yeosang hiddetle bağırmıştı karnına sert bir tekme yediğinde. Wooyoung onun morluklar içindeki yüzüne bakıp sırıttı alayla.

"Oh, evet! Siz ibneler sadece bunun için varsınız..." Cümlesini devam ettirmeden önce bir tekme daha atmıştı Yeosang'ın karnına. "Ama teker teker yok olacaksınız."

Durmadan tekmelerini atarken siniri geçmek bilmiyordu. Yeosang ise kabullenmişlikle daha fazla sesini çıkaramamıştı. Eşcinsel olmak çok büyük bir suç muydu da dayak yiyordu her gün, sadece bunu düşünüyordu.

Yediği tekmelerin etkisiyle daha fazla dayanamamıştı. Bilinci kapanırken tekmelerin durduğunu da o an hissetti.

Wooyoung dümdüz bir suratla onun baygın yüzüne bakıyordu. Yeosang bunları hakediyordu. Eşcinsellik iğrenç bir şeydi, böyle birinin etrafında olması midesini bulandırıyordu.

"Wooyoung, inanmıyorum sana!" Gelen sesle arkasına döndü ve en yakın arkadaşı San'ı gördü.

"Nasıl bensiz dayaktan bayıltırsın bu ibneyi?" San alayla söylenirken Wooyoung da sırıtmıştı. Daha fazla orada bulunmamak için kolunu San'ın omzuna attı, birlikte okul bahçesinin izbe köşesinden ayrıldılar.

"Biliyorsun, o şerefsizi dövmeden duramıyorum." Birlikte bu söylediğine gülerlerken okula girdiler. Etraflarındaki kızların ilgi odağı olmuşlardı böylece. Kantine doğru adımladılar, San o zaman konuşmaya başlamıştı.

"Okula iki tane çıtır gelmiş. Gidip tavlayacaktım da Wooyoung da faydalansın dedim." Wooyoung San'ın omzunu sıvazladı.

"Senden kralı yok. Hadi gidip düşürmece oynayalım biraz." Kantinin girişine geldiklerinde San yeni kızları gösteriyordu. Wooyoung çapkın bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.

"Kızıl olan benimdir." San onaylar gibi kafasını salladı.

"Diğeri benim tipim zaten." Aralarında anlaştıktan sonra yeni kızlarla konuşmaya gittiler.

***

merhabalar, yeni ficime hoş geldiniz. ♡

bu fic 'feel special'ın yan çarıdır. birbiriyle bağlantısı bulunmaktadır. bununla birlikte 'feel special'ın okunmasını tavsiye ederim.

önemli bölümlere geçene kadar bölümlerin kısa olma ihtimali yüksek. :')

öyleyse başlıyoruz.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
feel confused | woosan (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin