two

1.4K 155 46
                                    

Wooyoung içki bardağını elinde döndürürken etrafındakileri seyrediyordu. Yakın arkadaşlarından birinin partisindeydi. Şimdiden sıkıldığını hissediyordu ama güzel bir kız bulursa eğlenebileceğini düşünüyordu.

Sıkıntıyla içkisinden bir yudum aldıktan sonra karşıya baktı. Kendisine bakan bir kızla göz göze gelmişti. Çapkın bir sırıtış ile kıza göz kırptı. Kız kıkırdayarak arkadaşlarına döndü. Wooyoung tam harekete geçecekken yanında bir hareketlilik hissetmişti.

"Yeni gelişmeler var." San geldiği gibi Wooyoung'un içkisini alıp içmiş, kolunu masaya dayamıştı. Wooyoung ona bir süre gözlerini kısarak baktı. Sonra yanından geçen garsonun tepsisinden bir bardak daha aldı. Yeniden içkisini yudumlarken kaşlarını kaldırarak San'a devam etmesini işaret etti.

"Okula yeni bir öğrenci geldi." Wooyoung sırıttı.

"Güzel bir kız mı yoksa?" San sırıtarak kafasını iki yana salladı.

"Hayır. Park Seonghwa." Wooyoung kafasını salladı. Hala bu haberin önemini pek anlayamamıştı ama San bunun hakkında konuşuyorsa boş bir şey olamazdı.

"Kimmiş bu Seonghwa?" San elindeki bardağı masaya bırakıp Wooyoung'a yaklaştı.

"Eski lisesinden çok kavgaya karıştığı için atılmış ve bizim okula kaydolmuş. Aldığım duyumlara göre baya güçlü biriymiş. Ve baya cesaretli." San'ın sırıtmasına karşılık Wooyoung da sırıtmıştı.

"Aklından ne geçiyor?" San bunu bekliyormuş gibi heyecanla atıldı.

"Onunla arkadaş olmalıyız. Bizimle arkadaş olursa ne kadar güçlü oluruz, farkında mısın?" Wooyoung kıkırdayarak içkisinden bir yudum aldı.

"Güçlü olmaya çok ihtiyacımız yok. Ama yine de arkadaş olabiliriz." San Wooyoung'un omzunu patpatladı gülerek.

"Evet, harika olacak!" Wooyoung San'ın neşeli sesine sadece gülümsemekle yetinmişti.

***

selamlar. ♡

hikayenin asıl kısmına geçiş yapana kadar kısa yazacağımı söylemiştim, umarım bunu sorun etmezsiniz. :')

bu gözler artık öpüştüğünüze tanık olmak istiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu gözler artık öpüştüğünüze tanık olmak istiyor...

feel confused | woosan (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin