Evet arkadaşlar ben bölümleri uzun uzun yazan birisi değilim ilham gelmiyor~
~Bir sonraki gün~
*Sabahın köründe kalkmıştım, kastettiğim sabahın körü olan saat 06:00 sanki fırat'ın doğusunda operasyonu biz yapıyoruz...
Kalktığım gibi sersem halimle yüzümü yıkamaya gittim ve aynada bir kaç dakika kendime baktım...
*Beynim : Ne kadar çirkinsin şu 1 milimlik sivilcelere bak onlar ne öyle!
Gerçekten güzel miyim değil miyim bilmiyorum ama sabah kalktığımda cadı'ya benzediğimi çok iyi biliyorum, neyse bu kadar uzatmak yeterli.
*Evet sonunda yüzümü yıkamıştım sonra üstümü giyip okula gidecekken birşey unuttuğmun farkında tam varmıştım ki artık çok ama çok geçti anahtar evde duruyordu ve bende evin kapısının dışında...
Sonra dışarıda kaldığma üzülmedim bile gerçek hayatta çoğu şeyi dert etmezdim zaten...
*Servisim kapıda bekliyordu, servise binip okula gittim...
Servisin kapısı açılır açılmaz emre'yi gördüm (Yüz tipimi görmeniz gerekti!)
*Birden şaşkınlık ile emre'ye daldığım için önüme bakmadım ve servisin bir basamağını unuttum ve tam yere çakılıyordum ki!
Emre beni tutmuştu!
*Ona o kadar yakındımki o anda resmen kucağında beni tutuyordu ve ona birden neden olduğunu bilmiyorum ama, ona sarıldım ve kokusunu içime çektim~
*O koku! O kokuyu hiç bir insanda bulamassınız, o kadar kendine has bir kokuydu ki bayılmamak için kendimi zor tuttum...
*Sonra beni yere bıraktı ve kulağına "teşekkür ederim" diye masumca fısıldadım.
*Ve yine o gülüş~
Kalbimin atış hızı 10 katına çıkmıştı daha dün tanıştığın bir insanla şuan bu kadar yakın olmak, ilginçti...
*Ve birden emre'nin telefonu çaldı arayan kişinin ismi telefonunda: "KALBİM" Diye kayıtlıydı...
* O an yine sap olduğum aklıma geldi ve emre'nin sevgilisidir diye yanından ayrıldım¡
Sonra yanıma geldi ve:
*Emre : Üzgünüm kız kardeşim aradı da...*Ve yeni bir şok daha kardeşimiymiş!!
*Duru : Özür dilenecek birşey yok ( Gülümseme)Ve tam o anda çok inanılmaz birşey daha oldu emre telefonuna anlık bakarken beni rehberine "İLK KIZIM" Diye kaydetmişti...
EVET ARKADAŞLAR OYLAMAYI UNUTMAYIN~