Ani Şok

25 5 0
                                    

Evet uzun bir aradan sonra devam...

* - Okula geçmiştik ve ben hala şoklar içerisindeydim.
herşey muhteşemdi ama tek sorun emre'ye karşı ne hissetdiğimi benim bile bilmiyor olmamdı. Her yanıma geldiğinde kalbimin hızlı atması normal değildi tamam sap olabilirim daha önce ilişkimde olmamış olabilir ama bunun normal bir his olmadığnı biliyordum.
Ders zili çalmıştı ve bütün ders emre'yi dikizlemiştim evet bütün ders ona baktım bizim sınıftan inanılmaz bit şekilde kimse farketmemişti. ~KESİNLİKLE SINIF MAL(Emre hariç) °_°

+Duru birşey sorabilirmiyim yanlış anlama.

-Tabiki. *İÇ SESİM*: Acaba ne diyecek acaba ne diyecek acaba kaçsan yada saçma sapan bağır neyse ya ne yaparsan yap duru...

+Şey acaba biriyle ilişkin varmı diye sorac-

-İlişki ne demek? Yenilen bir şey mi?

+Çok komikdin ama ben ciddiyim

-Tabiki yok emre

+Peki olamsını istermiydin?

-Neden sorduğunu anlamış değilim ama hayır..

+Hmm peki. By by yarın görüşürüz =\

-Görüşürüz :(

Sonra servise bindim ve eve gittim veeeee ne olmuş olabilir?
Doğru
Tabiki anahtarım içerde kalmıştı ve ben kapıda kaldım ve yanımda 17€ var dikkat edin bak 17€ (euro) evet euro ile işimi hallediyorum okulum özel bir okul ve biz orada euro kullanıyoruz ve ben oaraya parasız gidiyorum bursla...

Ve kapıda kendi kendime konuşuyorum tam 12 dakikadır ..

Çilingiri aradım geldi açtı kapıyı sonra bana para isteyen gözlerle bakıyor ...
Ve ona euro verince şok oldu ve dondu bende kapıyı üstüne kapattım adam kapıda dondu parayı görünce 2 saat ona bakacak değildim ya ev soğuyor dışarısı ayaz ayaz!

Evet bence burada bitsin derim görüşürüz ponçikler∆

İLK KIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin