Cap 34

45 8 0
                                    

(Am revenit și eu,Aleluia!Scuzati-mi întârzierea..dar nu am avut idei.Enjoy!)
Sunt trezită de telefonul care îmi suna,da alarma asta oribilă.
E:Taemin?...Oh așa e,a plecat...spun dezamăgită de faptul că sunt obișnuită să-l văd mereu langa mine.Telefonul îmi suna apelantul fiind Gabriela.
*Conv telefonică*
E:Da?
G:Fa..vino la SM repede!
E:De ce?
G:O să vezi doar vino!
E:Ok,bye!
G:Bye!
*Conv telefonică încheiată*
Ma uit prin garderoba mea și îmi aleg astea.

vino la SM repede!E:De ce?G:O să vezi doar vino!E:Ok,bye!G:Bye!*Conv telefonică încheiată*Ma uit prin garderoba mea și îmi aleg astea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies afara din casă chemând un uber și după 2 minute ajunge,îi dau adresa și ajung numai decât în fața clădirii SM Entertainment.
Intru si dupa ce urc cele 2 etaje pentru a ajunge la sala de repetiții a băieților din SHINee,o găsesc pe Gabriela stând de vorbă cu Chanyeol...Wow nu l-am mai văzut de mult.
E:Da?
G:Haide!
E:Buna Chan!
C:Hey!
O urmăresc pe Gabriela și ajungem în fața biroului directorului companiei.
G:Hai!
Aceasta bate la usa si auzim un "Intră"suptil noi intrând.
P:V-am chemat pentru că vreau să vă spun ceva...
Noi:Ce este?

P:Vedeți voi...înainte să se întâmple ce s.a întâmplat cu Jonghyun...o fana va făcut o poza ție și lui Jonghyun când va luați în brațe.Nu a fost populara poza așa că nu ne-am făcut griji.Dar...fanele și-au amintit de poza și au discutat într-un chat..și te urăsc.
E:Adica îmi spuneți că fanele SHINee mă urăsc?
P:Cam asa ceva,și vreau să-ți spun că mâine vei da un interviu pentru Dispatch.La ora 13:00,te va luat o mașină la 12:30 și să te îmbraci frumos.Atat am avut de spus,puteti pleca!
Noi:La revedere!
Facem o plecăciune și ieșim pe ușă,nu puteam sa cred că fanele SHINee cred că eu am fost cu Jonghyun împreună.
Adică e apsurd!Nu?

Acum mă gândeam dacă Taemin o ști despre asta,nu am mai vorbit de ieri,este 11 și el încă nu m-a sunat.S-au măcar sa-mi fi dat un mesaj că este bine.
G:Fa!Mă auzi macar?
E:Ce?
G:Ce am zis până acum?
E:Nu știu mă gândeam la ce mi-a spus președintele.
G:Off,da Jisung în seara asta un party la el și ne-a invitat,vii?
E:Nu știu...Nu mă simt bn
G:Off haidee,nu-i prima dată când nu-l vezi pe Taemin!
E:Nu-i vorba de Taemin!Dacă voi întâlni fane SHINee pe drum?
G:Nu există în toată Coreea fane SHINee,ști nu?
E:Da dar..
G:Niciun dar!Hai acasă!
Ma ia de mână mergând spre masina ei,urăsc că-i mai mare..Eu am 24 de ani si n-am reusit să dau de permis și ea la 25 are permis!Crudă viața :(
După 10 minute mă lasă în fața casei mele,ne luăm la revedere și intru în casă.

Mănânc ceva si dupa mă pun în fața televizorului punând o dramă.
Se făcuse deja 13:00,am terminat drama doar de 16 episoade și 30 de minute episoadele.Ma gândeam sa merg la petrecerea lui Jisung..Adică ce am de pierdut?Taemin e în Japonia și nu mi-a dat niciun semn de viață..adică el merge în altă țară și nu-mi scrie și eu dacă merg la un party fac crimă?
Nu nu nu!O să merg!Chit ca o sa vin tarziu si poate o sa beau,da merg!
O sun pe Gabriela să-i spun că vin și-mi spune că o să mă ia la 20 fix,E bine e deabea 18.

Mai trece și o oră fiind 19:00,așa că mă uit cu ce as putea sa ma îmbrac.Si în cele din urmă aleg asta.

Si în cele din urmă aleg asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
~Your my world~ -TERMINATA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum