Eğer nitelikli bir okul kazanmak istiyorsanız düzenli bir çalışma sistemine sahip olmanız gerekiyor. Burada önemli olan ise Çok çalışmaktan ziyade "verimli" ve "düzenli" çalışabilmektir.Çalışma düzeni elbette kişiden kişiye farklılık gösterecektir. Örneğin benim çalışma sistemim not tutmak üzerine kuruluyken, arkadaşımın çalışma sistemi okumak ve tekrar etmek üzerine kuruludur.
Bu ve bunun gibi farklılıklar sebebiyle önce nasıl daha iyi anlayabildiğinizi ve hangi düzenin sizin için daha verimli olduğunu bulmalısınız.
1)-Yazmak
2)-Kodlamak
3)-Şematik düzlemde göstermek
4)-Örnek vererek çözümlemek
Bilgiyi akılda tutmak için kullanılan en basit yollardandır.
📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖Fen Lisesi'ni kazanmak istiyorsanız sayısal derslerinize ( Matematik, Fen Bilimleri) Daha fazla zaman ayırıp bol soru örneği görmelisiniz.
Matematikte yapamadığınız soruları boş bırakıp sınav bitiminde geri dönmelisiniz. Böyle yapmanız zamanı verimli kullanmanızı sağlayacaktır.
Fen Bilimlerinde sorunun doğru yapılması soruyu anlamanızla da ilişkilidir. Yapamadığınız ya da şıklar arasında kaldığınız sorularda günlük hayattan örnekler vererek mantık yürütebilirsiniz.
*** ÖNEMLİ NOT
Matematik ve Fen Bilimleri derslerinizde net sayınızın artması için paragraf sorusu çözmelisiniz.
Paragraf sorusu çözmeniz soruyu anlamanızı ve işleme dökmenizi kolaylaştıracaktır.
📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖
Kaynak önerileri:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fen Lisesinde okumak
RandomFen liseleri hakkında merak ettiğiniz bilgileri bulabilirsiniz.