Yurtta kalmak

385 13 17
                                    


   Yurtta kalmak sadece fen liseleri için değil, diğer liseler için de büyük bir sorun...

Okuldan okula farklılık gösterse de genel anlamda öğrenci üzerindeki etkileri benzer...

• Depresif oluyorsunuz çünkü ailenizden uzakta,hiç tanımadığınız insanlarla birarada kalıyorsunuz.

• Çok hijyenik değil çünkü -Nitelikli olduğundan - farklı şehirlerden pek çok öğrenci oluyor.

• Bazı okullarda -bizim okulumuz gibi- telefon yasağı vb. uygulamalar olduğundan çok fazla baskı uygulanıyor.

• Oda arkadaşları da bazen sorun olabiliyor. Bizim okulumuzda her odada 4 öğrenci kalıyor. Ve bazen büyük kavgalar olabiliyor :((

Ama iyi yönleri de var. Mesela;

☆Ders çalışmaya çok daha fazla odaklanıyorsunuz. Özel etütler falan,nöbetçi öğretmenler... Mutlaka  yapamadığınız soruları cevaplayacak bir öğretmen oluyor.

☆Eğer iyi (anlaşabildiğiniz) insanlarla karşılaştıysanız arkadaş açısından da iyi bir ortam var :))

☆Yurt ortamında bir nevi de üniversiteye hazırlanıyorsunuz...

  Korkabilirsiniz, endişeleriniz olabilir, ailenizden ayrılacağınız için üzülebilirsiniz. Ama pes etmeyin ve hayallerinizi gerçekleştirmek için çaba gösterin...

  

     Selamlar!1 dönemin daha sonuna geldik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
   Selamlar!1 dönemin daha sonuna geldik. Bu dönem güzel başarılar elde ettim,Bazen üzüldüm bazen sevindim, güldüm,ağladım...

Hep bir tarafım eksik olsa da pes etmedim . Siz de pes etmeyin, hayalleriniz için çabalayın. Bu hikaye umudu hayallerine ışık olan insanların hikayesi...  
                                                        SS.

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Fen Lisesinde okumak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin