📚Yeniden 📚

196 12 5
                                    


Herkese merhaba! Bugün görüyorum ki hikaye bu birçok kişiye seçeceği lise hakkında bir bilgi

Vermiş. Doğrusu bu beni mutlu etti. Ama dersler, karantina, yoğunluk derken bazı arkadaşların soruları yanıtsız kalmış: (( 

  Yeni bölümlerde bu arkadaşların sorularını yanıtlayacağım. Ancak Bu biraz da yeni açıklamalar 2021'e kadar ne yapacağımızdan bahsedelim istiyorum. 



1- Sınavlar Yok, Rahatım Kafası 


Hepimizin büyük bir merakla takip ettiği açıklama dün yapıldı. Bu açıklamaya göre 31 Aralık'a kadar yüzyüze ya da online bir şekilde sınav yapılmayacağını öğrendik.

Bu yazı sonrası öğrencide önlenemez bir rahatlama oldu. (Kabul edelim)

Ama unutmayalım ki bizim hedefimiz sadece okul sınavları değil aynı zamanda geleceğimize yön verecek olan üniversite sınavlarıdır.

Bütün eğitim hayatımız geleceğimiz için ...

Emeklerimiz gelecek için ...

Bu yüzden Çalışmaya devam etmeliyiz. 📚📖📑

2- Motivasyonu sağlayamayan arkadaşlar:

Benim sizin için nacizane birkaç önerim var.

Adım 1) - Erken kalkmak. (Eminim sıkça duyduğunuz bir söz ama çok da doğru bir söz :))

Erken kalkın, takın kulaklığınızı en çok umut veren şarkıyı ücretsiz ... Size en çok umut veren şiiri okuyun ...
Bakın nasıl işleyecek boyut o şarkının, şiirin, umudu ...

Adım 2) - Bir doz paragraftan sonra Biraz da Matematik

Doğruyu söylemek matematik sabahları ağır geliyor. Ama sabah halletmediğimiz zaman ne bir daha matematik çalışacak gücü bulabiliyoruz de aklı.

Adım 3) - Yorgunluğun üstüne sevdiğim ders 💮

Şahsen matematik Edebiyat gibi ağır derslerden sonra sevdiğim derse çalışmak beni mutlu ediyor. Çayın yanında bisküvi yemek gibi bir şey :)))

Adım 4) - Saat 19:00

Akşam yemeği öncesi ya da sonrası olan bir vakit. Ama ailenin bir araya geldiği önemli vakit.

Akşam yemeğine kadar biraz konu tekrarı edeceğiniz soru çözebilirsiniz.

Adım 5) - Öğrencilerin en çok mesai yaptığımızda saatler 00:00 ve sonrası

Çoğumuz bu saatlerde derslere yoğunlaşırız öyle değil mi? işte bu saatler bence sizin için sorun eden teşkil dersi Halletmek için ideal bir zaman.

Ve 5 Adımda Verimli Bir Gün ✅

Evde kaldığımız bu günleri fırsata çevirmek bizim elimizde :)))

Sormak istediğiniz soruları yorumlara bırakabilirsiniz ^^

Fen Lisesinde okumak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin