ONE

1.9K 108 2
                                    

Toto je naozaj moja tvár?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Toto je naozaj moja tvár?

No, samozrejme, že je, ale...

Je na tejto kamere nejaký filter?

Nie.

No... sakra.

Skrásnel som.

Jungkook zízal do obrazovky Seokjinovho telefónu, jednou rukou pevne držal zariadenie, druhou si prstami prechádzal po vysoko položených lícnych kostiach, svetloružových perách a potom svojej ostrej čeľuste. Bol mužnejší, jeho chlapčenská tvár úplne zmizla; už nemal žiadne detské črty - jeho tvár mala všetky ostré línie a uhly. Na jeho tvári sa nachádzali bledé náznaky jeho dospievania, hormonálne akné, no aj napriek tomu bola jeho pleť bezchybná. Jeho pohľad mu zvýrazňovali oči, možno to bol jediný rys, ktorý sa prakticky nezmenil, veľké oči s tmavými mihalnicami a aj napriek tomu, mladistvá nevinnosť, ktorá v nich žiarila bola preč, žiarili niečím prefíkanejším.

„Takže znovu, koľko mám rokov?" spýtal sa Jungkook hlbokým hlasom a zrelým tónom, odovzdajúc telefón späť svojmu kamarátovi doktorovi.

„Dvadsaťdva," odpovedal Seokjin s úsmevom a povedal mu, aby ho jednoducho položil na posteľ, pretože v jednej ruke držal záznam a v druhej pero.

Jungkook na svojho kamaráta zažmurkal - bol tak rád, že sú stále kamarátmi - a všimol si čisté línie jeho pier. Seokjin stále vyzeral skvelo, určite nevyzeral na dvadsaťosem, no Jungkook, ktorý je Jungkook si nenechal túto príležitosť ujsť. „Páni, hyung, zostarol si."

Seokjin posmešne pretočil očami. „Oh, dobre, takže aj v tvojich sedemnástich si stále taký fagan. Neudieral by som do človeka, ktorý sa o teba bude starať." Akoby chcel zaznamenať svoju hlášku, načmáral niečo na papier.

Jungkook sa zasmial a trhol sebou, keď v rebrách pocítil bodnutie. Trhavo sa nadýchol a tvár sa mu bolestne skrútila.

„Ospravedlňujem sa, lieky proti bolesti čoskoro začnú pôsobiť," povedal Seokjin, všimnúc si jeho nepohodlia; koniec koncov bol lekár.

„Stále si s Namjoon-hyungom?" spýtal sa Jungkook, rozptýliac sa a odvrátiac zrak od škaredého škrabanca na ruke.

Na to Seokjin zaťal ruku v päsť a Jungkook by prisahal, že videl v jeho očiach iskru bolesti. „Nie."

Jungkook s ním súcitil, no neveril tomu. Vždy boli spolu šťastní, všetci si boli istí, že sú spriaznené duše... no predsa len to bolo päť rokov a za taký čas sa to mohlo zmeniť. „Oh. Prepáč." Cítil sa ako kretén, keď sa na to pýtal, zvlásť preto, že mal vedieť, že - alebo ani nemal.

Seokjin si povzdychol a posadil sa. „Takže si od svojich sedemnástich rokov nič nepamätáš?"

Jungkook prehltol a pokúsil sa na niečo si spomenúť, no naozaj netušil, na čo si má spomenúť. „Uh, nie?"

Fall for you again [Jikook; TR] ✔Where stories live. Discover now