SEVEN

1.1K 85 4
                                    

Ak by za stratu jednej spomienky existovali dobré body, znovuobjavilo by to jeho talenty

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ak by za stratu jednej spomienky existovali dobré body, znovuobjavilo by to jeho talenty. Hrejivý pocit spokojnosti bol niečo, na čo bol síce Jungkook zvyknutý, no stále to miloval.

Odhrnul si z očí vlasy, na čo rozbil vajíčko, jeho pohyby boli rýchle a šikovné.

Zistil, že Jimin dobre varí. Naozaj dobre.

Možno lepšie ako Seokjin.

Nakrájal zeleninu s čistou precíznosťou, krásne vykostil rybu, urobil omáčku a urobil perfektný šťavnatý steak. Bol to jeden z tých okamihov, kedy bol sám Jungkook prekvapený tým, aký bol dobrý, tiež bol dobrý vo veľa veciach, to áno, no bol trochu bezhlavý na to, aby varil tak ako Jimin.

Istotne by si vedel otvoriť reštauráciu s hovädzími špízmi.

Uvedomil si však, že je neočakávane zaujatý právom a po tom, čo sa o tom rozprával s Namjoonom, bol presvedčený o svojom rozhodnutí dosiahnuť tento titul. Vo svete bolo už dosť nespravodlivosti a najmä toho, ako často ľudia zlyhávali v právnom systéme, cítil, že potrebuje urobiť niečo viac. Vedel, že pozícia právnika naňho čaká v Namjoonovej právnickej firme.

Otvorili sa dvere a Jungkook zdvihol hlavu. Keď Jimin odišiel do práce, stále spal, no Jungkook bol odhodlaný to aspoň skúsiť a byť Jiminovi milencom, akého mal kedysi - alebo akého stále mal. Možno by to znovu vrátilo jeho pocity. Možno by to medzi nimi niečo uľahčilo. V každom prípade to záviselo od Jimina - Jungkook ho videl, ako sa pozerá na zarámovanú fotografiu na chodbe, iba stál a zízal na ňu, než sa z ničoho nič vytrhol z tranzu, keď si všimol Jungkooka. Jimin musel byť vydesený tým, že bol tak prudko odtrhnutý od osoby, ktorú miloval, že mu bola tak blízko, no zároveň tak ďaleko.

Nikto si to nezaslúžil.

„Aký si mal deň?" Nabral Jungkook odvahu spýtať sa čo najmilšie. Normálne sa nezaujímal o to, aký mal Jimin deň, no predpokladal, že jeho budúce ja by to spravilo.

Jimin vyzeral zničene a unavene ako obvykle. Vrúcne sa usmial. „Som v poriadku. Skúška bola dlhá. Koncert sa blíži, takže na nás Kim-ssi tlačil."

Oh. Koncert. Mal som to vedieť.

„Kedy bude? Ten koncert." Jungkook si navlhčil pery, keď Jimin kráčal smerom ku kúpeľni.

Roztrasene sa zasmial. „Nemusíš prísť, Jungkook, naozaj to nie je tvoja vec."

Jungkook sa zamračil, v hrudi ho bodla bolesť. Bola pravda, že moderný tanec nebol stredobod jeho záujmu, no ak tam mal tancovať Jimin, mal by ísť. Musel ísť. Chcel ísť. „Nevadí."

Jimin sa zastavil a venoval mu dlhý pohľad. „Naozaj?"

„Nechcel by..." Jungkook si pod Jiminovým pohľadom pretrel zátylok. „Nechcem by 'tvoj Jungkook' prísť?"

Fall for you again [Jikook; TR] ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang