Jungkook sa prebudil, stále bol unavený, no podarilo sa mu vyliezť z postele a ospalo sa dostať do kúpeľne. Inštinktívne siahol po žiletke a prípravku na holenie. Nebolo to niečo, na čo by bol zvyknutý, no Jimin mu povedal, že áno, že sa už musí holiť, no bol to zvyk, na ktorý si okamžite zvykol.
Po tom, čo bol hotový, odišiel do kuchyne, kde stál pri linke Jimin a popíjal čaj, zatiaľ čo si niečo pozeral na telefóne.
Jungkook ešte nepremýšľal, nikdy to po pár minútach po prebudení nerobil. Prišiel k Jiminovi a zaboril nos do jeho čerstvo umytých vlasov, nadýchnuc sa jeho šampónu. Vždy voňal pekne, ako niečo, čo si Jungkook vážil. „Dobré ráno."
Jimin, prekvapivo, neustúpil, keď k nemu Jungkook pričuchol, ale na pár sekúnd stuhol. No potom to ignoroval. „Ahoj. Si hladný?"
Jungkook spokojne zastonal, keď sa ústami presunul z Jiminových vlasov na jeho krk. Niečo bolo na ňom ráno neodolateľné, či už to bolo kvôli tomu, že mal stále strapaté vlasy alebo že vyzeral rozkošne v tom voľnom pyžame a krátkych šortkách.
Tentokrát Jungkook tomu nutkaniu nedokázal odolať, bolo silnejšie a silnejšie a neuvedomoval si, čo robí. Jeho menej racionálna stránka si iba povedala 'prečo nie'? Je to Jimin, môj priateľ. Zatiaľ čo druhá stránka mu maličkým a úbohým hláskom našepkávala 'ty nie si jeho Jungkook'.
Jungkook Jimina chytil za pás a pritiahol si ho k hrudi, kĺzajúc perami po jeho pokožke.
Jimin ticho zalapal po dychu, telo mal napnuté, no neprotestoval. „Kook-ah, čo to robíš?"
„Baby..." zamrmlal Jungkook a zubami mu prechádzal po pokožke na krku, presne tam, kde vedel, že sa to Jiminovi páči. Ako očakával, Jimin sa jeho dotyku podmanil a uniklo mu tiché zastonanie. Naklonil krk, poskytnúc mu lepší prístup.
Jungkook na tom mieste jeho pokožku nasal, na čo začal Jimin nepravidelne dýchať. Hlavu si oprel o Jungkookovo široké plece, viac sa pritlačiac k jeho hrudi, zatvoril oči a pootvoril pery. Jungkook rukami vkĺzol pod jeho tričko a hladil ho po hladkej, horúcej a jemnej pokožke.
Jimin chytil Jungkooka za zátylok a otočil sa, lepšie sa naňho pozrúc. To prinútilo Jungkooka odtrhnúť pery od Jiminovej peknej bledej pokožky a miesto toho sa presunul k jeho perám. Zastonal do bozku, zatiaľ čo sa mu pred očami mihali spomienky podobných scén, no stále vnímal realitu. Jeho Jimina.
Uväznil Jiminové pery a jemne mu do nich zahryzol, na čo za ňu zaťahal. To spôsobilo, že Jimin zastonal a Jungkook mu mohol jazykom vkĺznuc do úst, preskúmavajúc mu ich. Niekedy sa Jimin trochu pohol, aby ho lepšie pobozkal, ruky mal omotané okolo jeho krku a pohyboval bokmi. Jungkook zastonal, keď mu Jimin nasal jazyk a zamotal mu ruku do vlasov, pritiahnuc si ho k sebe, aby ho pobozkal hlbšie. Mladší prešiel dlaňou cez jeho chrbát, skĺznuc ešte nižšie až k lemu nohavíc-
YOU ARE READING
Fall for you again [Jikook; TR] ✔
FanfictionJungkook stratil spomienky na posledných päť rokov svojho života. A Jimin sa bojí, že už ho nikdy nebude znovu milovať. Start: 24.12.2019 End: 18.1.2020 ©Rose_gold715 [ao3 author] All rights reserved