Hazal dün akşam buluşcamızı biliyodu
Hazal- ne konuştunuz
Ben- yüz vermedimya ...
Hazal - niye vermiyosun hem dün öpüştünüz sonrada yüz verme ohhh be ne keyvmiş
Ben - hazaaaal beni delirtme
Hazal - tm be hadi derse girelim
Ben - ben derse girmicem
Hazal- niyemiş ben de girmicem ozaman
Ben - canım istemiyo biraz alişverişe gitcem
Hazal - tmHazalan'lan alişverişe gittim .
Hazal- pşşt lan mert orda
Ben - ne allah kahretsin ya
Hazal - napalım onun yüzünden aleşveriş de mi yapmicazBir dükana girdik . Bir kactane kiyafet sectim sonra da kabine girdim .
Tam kabinden cıkarken mert karşıma cıktı . hay ben benim şansıma sı...Mert - woooow cok seksisin
Ben - yürü git be
Mert - yok ya sana mı sorcaktımBirden mert kabinin içine soktu ve beni duvara yapıştırdı. Az süre sonra dudaklarını dudaklarımın üstünde hissettim. Tabiki karşılık vermedim ama beni zorladı ve dahada duvara yapıştırdı. Birden elimi pardon götümün üstünde hissettim. oHA!! Onu ittim ve 'Yeter be' dedim . Ama devam öpüyordu artık burama gelmişti ona bir tokat attım.
Mert- sen kime tokat atıyon lan
Lina- sana atıyorum canımBiraz tartıştıktan sonra kabinden çıktım. Tam çıkacakken çaktırmadan elime bir kağıt verdi sonrada kayboldu. Kağıdın üzerinde 'akşam saat 8 de hazır ol seni bar a götürcem' yazıyodu. Allah allah. Hazal geldi ve beraber eve geçtik . Saat 6:00 ydi . Hazırlanmicam be!! Tv bakdım ve saat 7:45 de zil çaldı. Kapıtı açtım ve Mert di.
Lina- sen nerden çıktın?
Mert- ben heryerden çıkarım canım
Lina- he he
Mert- sen niye hazır değilsin daha lan
Lina- sence ben senlemii çıkcam be sence bende öyle bir göz varmı??Mert birden odama girdi ve dolabmdan mini siyah elbisemi çıkarttı.
Mert- al giy bunu
Lina - başka canım?
Birden beni yatağa attı üstüme çıktı veee :
Mert- eğer gelmessen olacakları sen düşün
Lina- offfDiyip elinden elbiseyi aldım. Mert odadan çıktı ve hemn hazırlandım. Wos süper olmuştum hejeh. Çıkdım ve mert şaşa kaldı.
Mer- ooo süper
Lina- sus be sapık.Mert elimden tuttu ve beraber arabaya girdik. Annem ve babam işteydi çok şükür. Ve anneme hazal gilde kalaçcağını söyledim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASK iste
RomanceMerhaba benim adim lina 16 yasindayim hazal en iyi arkadasim oda 16 yasinda ve bir ,,PlAYGIRL" . Aramizda baya bir fark var ama iyi anasiyoruz . Emre hazal lin sevgilisi . Mert emrenin en iyi arkadasi . Ona cok gicik kapiyorum ( igreniyorum ) . Ama...