Sizde de oldu mu bilmiyorum ama sanki yıllar boyunca bir yapboz yapmışta bir parçası olmadığı için yarım kalmış ve sanki bir anda o parçayı bulmuşum gibi hissediyordum .
Duygularımı saklayamıyordum, kendimi koruyamıyordum."Seni tanıyor muyum ?"
Yine acı ile gülümsedi .
"Hayır en azından bu gece değil. "Yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma değdirdi. Yıllarca sussuz kalmış gibiydim ve sanki o da suyumdu ve kana kana içmeye başladım serap görmekten korktuğum için kum taneleri gibi rüzgarla uçup gitmesin diye ona sıkıca sarıldım ve kendime çektim bir kalkan misali üstümü örttü tüm dileklerimi kutsadı .
Durakları ile de tüm bedenimi gezdi Havva ve Adem gibi kaldık en sonunda sesszice derimi okşayan dudakları gezerken ağlamaya devam ettim ve ona sıkıca sarıldım en sonunda tekrar gözlerime baktı .
"Bu kadar güzel olman herşeyi daha da zorlaştırıyor. "
O sırada gözünden bir yaş süzüldü ve göğsüme başını yaslayıp o damlanın kalbime düşmesine izin verdi .
Yanıyordum dudaklarının ve ellerinin değdiği her yer alev alıyordu ve külleri kalbimde saklanıyordu . Sanki vücudum bir tuvaldi o da istediği gibi boyuyordu.
Alev daha önce hiç hissetmedigim bir duygu ile kasıklarımda harlandı parmakları fazla nazikti ,canımı yakmak istemiyordu .O da benim kadar yanıyordu boynumdaki nefesini hissediyor hırıltılarını duyabiliyordum.
Parmaklarını çıkardı ve üstümde hafif yükseldi yavaşça bütün olmaya başladık bu anların hiçbirini kaçırmamak için gözlerimi kapatmadım canım yandı canını yaktım. İsyanım ya da arzum çığlıklara dönüştü, onun ateşiymişim gibi yanmayı sever gibi hızlandı ve ben tekrardan suya kavuştum .Küller kalbimde tekrar tekrar yanıp söndü ayın ölümüne kadar tek beden olduk .Güneş doğarken hala onu izliyordum yanıma uzanmış beni izliyordu zümrüt yeşili gözlerinde binbir anı vardı ama göremiyordum .
"Gitmeni istemiyorum ."
Yine acı bir şekilde güldü ve alnımı öptü ."Sana hiç seni seviyorum diyemedim sanırım tek pişmanlığımda bu ki sen zaten bunu biliyorsun. "
Uyku beni öldürene kadar birbirimizi izledik . Ve ben tekrar öldüm . O yoktu uyandığımda yoktu. Her yerde onu aradım her gece aynı bara aynı saatte aynı banka gittim inanmak istemedim onun yeni ve son şansım olduğuna onun...onun kayıp parçam olduğuna ve sonsuza dek kaybettiğime inanmak istemedim .
🥀
Lana Del Rey - Dark Paradise
Big Bang- Day by Day
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒐𝒓𝒏 𝑻𝒐 𝑫𝒊𝒆 /𝑩𝒂𝒏𝒂𝒏𝒂 𝑭𝒊𝒔𝒉
FanfictionRuhların doğumundan beri yarım bıraktırılmış bir aşka itafen.