Jesteś Polką. Pełną prawowitą Polką z krwi i kości co nie zmienia faktu, że od zawsze pałało od ciebie wielkim zamiłowaniem do Korei Południowej. Masz 19 lat, a języka Koreańskiego uczysz się już dosyć sporo czasu więc nie masz z nim najmniejszego problemu. Po ukończeniu 18 lat przeprowadziałś się do Korei gdzie znalazłaś pracę w pobliskiej kawiarence. Masz swoje przytulne mieszkanko nie za duże, nie za małe lecz w sam raz. [Jakby to w Białymstoku powiedzieć piździec XD] Wraz ze swoim kotem wiedziesz sobie spokojne życie. KONIEC. Nie no żart. [no faktycznie idzie się uśmiać wiem] Kiedy wszystko się zaczyna układać tak jakbyś chciała oczywiście coś musi być nie tak. Ale czy pokonasz przeciwności losu, poprawisz koronę i będziesz dalej walczyć aby przytłaczający świat cię nie zmiażdżył? A może ktoś ci pomoże albo ty pomożesz jemu? No cóż, wszystko jest możliwe...
♣️
Dobra. Pisałam to bez większego namysłu kiedyś tam sobie od tak. Jak to czytam to się śmieję kuźwa tak, że ała. Zostawiam to bo mi szkoda kurde. Przepraszam za przecinki, których obecności uświadczyć ciężko, ale nie chce mi się poprawiać. Zbyt leniwym człowiekiem jestem. Te rozdziały to po prostu XD patola.
Jest to fanfika bardziej prześmiewczy z nudnymi pierwszymi rozdziałami, którym próbowałam dodać troszkę ruchu podniesioną czcionką i dźwiękonaśladownictwem. Dziękuję za uwagę. Miłej, krótkiej "lektury". Buzi.
CZYTASZ
Let Me Know - KTH
Fanfic-------------- "Nie każdy zwykły człowiek jest wielkim człowiekiem, ale każdy wielki człowiek jest zwykłym człowiekiem" --------------