Ela
Okulların açılmasına bir gün kalmıştı her zamanki gibi annem yurt dışında bir konferansa katılmaya gitmişti. Evde yalnızdım ve geleneksel kız gecesi bugün dü ayşe abla her şeyi ayarlıyordu temizlikçilerden ona yardım ediyordu. Kapı çaldı masal gelmişti. Kapıyı açtım o kadar kişi vardı ama kapıyı yine ben açıyodum. Masal her zamanki güleç yüzüyle dişlerinin 32 sinide gösteren bir gülümsemeyle "günaydın" dedi. "Günaydın" dedim. "Bu ne mutluluk" diyede ekledim.
" Her zamanki halim" dedi yavaş yavaş kızlar geliyordu odaya çıktık.
Masal
Ela herşeyi her zamanki gibi mükemmel ayarlamıştı kimin arkadaşı sonuçta kimin arkadasıydı bütün gün dedikodu yaptık.
Seren: ''bu yıl okula yeni gelen bir çocuk var biliyormusunuz ?''dedi.
Ela:''serencim okula her yeni gelene bakacak değiliz ya'' dedi.
Eda: ''evet bende duydum bu öyle sıradan bir çocuk degil bildiğin tas''dedi.
Ela: "eğer o kadar iyiyse Mert onu çoktan kapmıştir'' dedi.
Bir anda lafa girdim ''bu çocugun adı neymiş niye bu kadar abarttınız'' dedim
'' Adı Selim Fuat gürsoy un oğlu amerikadan geliyor playboy baba parasıyla sınıftan geçen tiplerden " dedi güneş. "Sen nerden biliosun" dedim. "biraz araştırdım'' dedi.
"Of ya baya sıktıniz" dedi ela
"Tabi mert de az değil" dedi masal.
"Merte yeni bir rakip mi geliyor?'' dedi eda.
"Selim mertin yerini doldururmu çocuk bildiğin taş" dedi seren.
"İlk defa merte boyle büyük bi rakip geliyor." dedi güneş.
"Ne güzel ya yakın dost olurlar ya da" dedim.
" Ya da okulun erkekleri ikiye bölünür" dedi ela.
"O zaman kızların üstünlüğü ortaya baya büyük bir farkla çıkar" dedim
Tüm kızlar güldük...
"Of ya ilahi erkeklere mi sarcaz" dedi ela. Zaten konu mertten açılınca Ela hep boyle yapardı.
"Senin bu çocukla alıp veremediğini ne yakisikli karizmatik tüm okul çocuktan hoslanıyo..." dedim. "O da tüm erkekler gibi sırf kendini düsunuyo gizemli kendini beğenmiş mafya babası kılıklının teki başkada hiçbirşey değil" dedi ela. Bende sustum konuyu biraz daha açarsak ela beni parcalar.
Uzun süre sessizlik oldu sessizliği güneş bozdu "eeee sizin emreyle aranız nasıl masal"dedi. Aman o salakla benim ne isim olurdu kendini bilmişin teki burnu havada ama daha ne istediğini bile bilmiyor. "Sanane güneş sen kendini bisey mi sanıyon" dedim. Güneş ters ters bakarken ela "haddini bil yoksa bu gruba gözünün ucuyla bile bakamazsın" dedi. "Özür dilerim" dedi güneş. Aslında emre benim en uzun süreli en iyi birlikteliğimdi kimse niye ayrıldıgimizi bilmiyo emre bile ne diycem elanın resmini kitabında kurumuş gülün yanında buldugumumu soylicem. Zaten onlara tamamen elanın ısrarıyla çıkmıştım.
Ela "yine nerelere daldın prenses"dedi.
Sonrada geleneksel olarak yeni gelen kızlardan gruba seçim yapıldı. Ela ve ben her zamanki gibi özenle bakıp seçtik. Yeni gelenlerden 3 kız seçebilmiştik sonunda.
Ela
Gece herkes bi yerlerde uyurken Masalla günü değerlendirmeye başladık.Masal her zamanki gibi olumlu yanlarından bahsediyordu yarın okul vardı. Saat 06:00 a gelmişti biz hala konuşuyorduk sabahlamaya alısıktık. Kızlar uyanmaya başladı ve hazırlanmaya başladık.
:-) :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK:-)
Teen Fictionİki yakın arkadaşın aşkla imtihanı Ela: hırçın,asi,inatçı bir kız.Annesi ve babası o 6 yaşındayken ayrılmış. Babası kendinden 20 yıl küçük bir kadınla evlenmış. annesi ise tam bi iş kolıktir. Erkeklere güveni yoktur. En yakın arkadaşı masaldır. Okul...