Okulun İlk Günü

51 6 7
                                    

Ela

Masal ben ve kızlar okulda merdivenlerde oturuyoruz. Tam karşimizda çardakta mert ve onun köleleri oturuyor her zamanki gizemli kendini beğenmiş haliyle kolunu da esranın omzuna atmış ne anlıyorsa o faişeden neyse ben onlarımı izliyorum sanki onada öylesi yakışır zaten.

Mert

Çardakta arkadaşlala oturuyoz ve her zamanki gibi tam karşimda merdivenlerde ela oturuyor onun yanina gitmemek için kendimi çok zor tutuyorum. Aman ben ne diyorum ya emre onu severken olmaz. Tam o sırada emre geldi.

"Nasılsın kanka ne yapıyonuz" dedi ve yanıma oturdu.

Emre

Çardakta mertin yanında oturuyordum tam karşımda ela vardı her zamanki gibi mükemmel gözüküyordu. Onun yanında da masal oturuyordu sarışın bombam benim aslında ona karşıda bos değilim beni geçen yıl niye terk ettiki?

Selim

Yeni okulumda ilk günüm okul a girer girmez yanıma müdüre Hanım geldi "aman selim bey hoş geldiniz babanız Fuat beyler nasıllar iyilermi" dedi. Ama benim gözüm merdivenler deki sarı bombaya takıldı ağlarıma kaç günde düserki acaba. Müdüre hanım Bu güzel düşüncelerimi "oğlum nasılsın iyimisin" diyerek bozdu "iyiyim sınıfım neresi artık geçebilirmiyim" dedim. "Tabi oğlum 12 A" dedi. Müdüre hanım Tam o anda sarışın bomba yanımdan geçiyordu müdüre haım "masal" diye seslendi sarısın bomba arkasıni döndü gerçektende masal gibi kız ben bu masalı okumaya kıyamam diye düşünüyordum ki müdüre hanım "masalcım yeni sınıf arkadaşınız selim sınıfa kadar eşlik edermisin"dedi.

Masal

Müdüre hanımın bu emri vakilerini hiç sevmesemde dönem sonunda ondan parayla aldığım notlarla sınıfı geçiyodum ve ailem benimle gurur duyuyordu. "Tabi müdüre hanım" dedim. Sonra müdüre hanımın selim dediği çocuğa donup baktım ve "beni takip et" dedim. "Tabi " dedi ve sırıttı kızlar resmen çocuğun ağzının içine düşüyordu aslında çocuk o kadar yakışıklı değildi mavi gözlü sarı saçlı uzun boylu evet galiba birazda yakışıklıydı. Neyse sonra Selime dönüp "burası" dedim ve ben sırama oturdum yanımda ela vardı "tanışmışsınız yeni çocukla" "hımmm müdüre hanım eşlik etmemi istedi sınifa kadar ama dün abarttığınız kadarda yakışıkli değilmiş" dedim. "Kesin öyledir" dedi ela aslında bitaz yakisikliydi ama buda digerleri gibi hem duyumlarima gore en uzun iliskisi 8 saat surmus o da eski dunya guzeli ben kendimi bu cocuga kapılmaktan korumaliyim... ela "kızım hop nerdesin"dedi bir anda sesiyle irkildim ve donup "ne oldu canim" dedim. Tam ela bisey diycektiki arkadan sesler yukseldi.

Ela

Mert yine birileriyle kavga ediyodu ama niye? arkami dondum mert sedat diye bi cocugu bogazindan tuttugu gibi yere atti "o kiza bir daha bakmıyacan lan" dedi. Kesin esraya yavşamıştır cocuk bizimkide gururuna yedirememistir. Orospu faise kaltagin teki onune gelen der yani haklıda sonra emre geldi mert siniftan çıktı emre sedata "ne oldu burada ne yaptın" dedi. Sedat "abi eladan bahsediyoduk bir anda geldi saldirdi" dedi. Emre guldu sonra "o zaman bakmazsin bir daha" dedi. Sedat "bundan sonra bacımdır" dedi. Benim içinmi kavga etmişti ama niye yerimden kalktim ve"siz niye benim adıma kavga ediyonuz guzele bakmak sevaptır" dedim. Ve sedata kizgin bir bakis atip siniftan çıktım zaten yeerince benzetmislerdi. Sınıftan çıkıp lavobaya gittim niye ya o esra için kavga etsin. Hem ben bu okulun en popiler kızlarındanımdır. Benim hakımda konuşan çoktur iyi anlamdada kötü anlamdada ona ne o benim neyim oluyoki neyse kendime gelmeliyim ben ela sertim sonra birilerinin geldigini duydum bi anda tuvaletin içine girdim... ah yeni farkediyorum erkekler tualetine girmisim kimse fark etmemeli bi tane tualetin icine girdim ve kapiyi kitledim mert ve emre gelmiş emre"helal olsun kardesime be kardeşi masaldan hoslanıyo diye adamdamı dövermis" dedi. Sonra iceirye biri daha geldi yeni cocuk ortaligi karistiruyo gelmen lazim" dedi. Mert ve emre ve o çocuk gittiler emre beni mi seviyo şimdi dedim icimden yani mert o yüzden dövdü çocuğu o zanan niye masalla çıkťı yoksa masal bunu biliyomu bilse söylemezmiydi...

Bu yüzdenmi ilk emreyle ayrıldığında aramız kötü olmuştu bu düşünceler içinde boğulurken birine çarptım mertti beni erkekler tuvaletinde görmüştü "senin erkekler tuvaletinde ne isin var ela" dedi. Agzim acik kalakaldim ne demeliydimki? "Asil senin ne isin var" dedim. "Farkindamisin burası erkekler tualeti" dedi. "Hepde bi haklı olma çabası senle uğraşamam şimdi" dedim. Ve lagabodan. ciktim yolda o kaltak orospu faise esrayı gördüm özürlünün teki bu yaa mert bunda ne buluyoki? Bide okulda en nefret ettigim kızın bu olduğunu biliyo. Off hele emreye ne demeli en yakin arkadasim kardesimle çıktı simdi bu oluyomu bide aralarını ben yaptım haa acaba masal biliyomu offf bu düşünceler içinde sınıfa girdim "akşam geliyosun dimi" dedi masal. Bizim geleneksel bir günümüzdür bu okulun ilk günü bi parti verilir mertin evinde ve her sene mertle ben düzenleriz. Ama bu sene yanıma gelip tek bir ayrıntıyı bile sormadı. Tabi bu sene sevgilisiyle hazırlar tabi ben kimimki onun için ama gelip bi fikrimi sorsaydi yada en azından gelip kendi davet etseydi offf. Ben ela sertim kendimi toplamam gerek bugün zor bi gündü ama bende haklıyım dimi cok yoruldum sonucta ben ela sert bunun altinda kalmam bir anda arkama dönüp "kızlar akşam parti var" dedim. Topluca "biliyoruz mertin evinde" dediler. Sonra onlara dönüp kendimi bilmiş bakişımla "ela sertin evinde" dedim. Ve onlar daha şaşkınken yeni çocuğun yanına gidip "aksam parti veriyorum gelirmisin" dedim. O anda mert yanıma gelip "arkadas partime davetli değil malesef" dedi. Bende ona dönüp "ama benim partime davetli" dedim. Mertin yüz ifadesi çok komikti sonra selim şaşkın bakarken parmak uçlarında yukselip selimin kulağına "masalda geliyor" dedim yüzüne guzel bir tebesum yerlesti mertin yüzü gittikce kırmızı görmüş boğaya dönmüştü ve selim "aksam kaçta orda olayım" dedi. Hadi bakalım mert bensiz partimi oyun başlasın bakalım...

İnşallah beğeniyorsunuzdur yorum ve begenilerinizi bekliyorum :)

AŞK:-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin