Ela
Bugun cok zor bi gundu okuldayken ayse ablaya haber vermistim bu yuzden o konsepti hazırlamıştı bile akşama maskeli balo vardı evde elektronik davetiyeyle herkese haber verilmişti mert hariç onu davet etme zevki bana ait olmalıydı bu düşünceler içindeyken yanıma masal geldi ''kankaa duydunmu'' dedi. '' neyi duydummu masal''dedim. ''Mert bugun balo yapmıyacağını açıklamış'' dedi. ''Ama neden ki?'' Dedim ''bilmem artık o kadarını ''dedi ve o olmayan bıyıklarının altından pis pis güldü. Bende altında kalmayarak ''akşamki baloya selimide cagırdım''dedim. "İyi yapmışsın canım''dedi. ''Ama senin kızman gerekmiyomu'' dedim ''niye kızayımki zaten gelmez'' dedi. ''Sen öyle san kesin gelcem masal beni beklesin'' dedi. ''Neeee'' dedi ''canım sonuçta çocuk yakışıklı ben de mertin gözü onunde onu cagırdım kiskanclıktan öldü resmen''dedim. ''Birilerimizin çokmu hoşuna gitmiş'' dedi. ''Ne gitcek be ben onamı kaldım hem tüm erkekler aynı hepsinin topuna kibrit suyu babalar hariç bak babamla annemde mutlu bi evlilik yapmışlar çok Aşık larmıs ne olmuş şimdi biri iskolik oldu digeri kızı yaşında bi dünya guzeliyle gününü gün ediyo.''dedim. Masal dicek bisey bulamadı galiba kısık sesle''sen bilirsin'' dedi ve gitti.
Kendi öz babamın yaptıklarından sonra hangi erkeğe guvenebilirdim ki?
***
Masal
Aksam olmustu uzerimde mavi şık bir elbise vardı ayni renkte mavi bi maske sarı saçlarımı dağınık bir maşa yapmış ve onume gelen percem den biraz uzun saçlarımı arkada tutturmustum her ne kadar belli etmesemde selim gelcek diye çok heyecanlıydim ama o gıcık zengin züpesi yakışıklı karizmatik uzun boylu tatlı çocuktan hoşlanıyo olamazdım dimi?
Bu düşünceler le bulusurken Ela nin ürkütücü sesini duydum küçük yastan beri arkadastık ama şu cırlamasına bi türlü alışamadım yine kime bagırıyodu uzun merdivenleri indim ve elinde çiçekler olan sanırım çiçekçi çocuga bagırıodu korkarak yanına gittim çünkü sinirliyken yapabileceklerinden ben bile korkuyordum.
En sonunda ayşe teyzenin yanına gitmeyi akıl edebilmistim "ayşe teyze ne oluyor burda ela niye bu kadar sinirli" dedim. Ayşe teyze "orkide yerine papatya gelmis" dedi. Bunun üzerine pireyi deve yapan arkadaşımın bu sinirinin nedenini anlamıştım ama bir sorun vardı ela papatyayı daha çok severdi ve her partide papatya kullanırdı. Ayşe teyzeye dönüp tam sorcaktim ki ayse teyze "elanın bu düşüncesini unutup yanlışlıkla orkide silariş etmiş kızlar o anda sonra mert çicekçiye uğramış çiçek almaya ve elanin orkide sevmedigini bildiginden duzeltmis." Dedi. " ha şimdi anladım inadından ölcek bu kız ya" dedim. Ve elanın yanına gittim "bak sen git hazırlan partiye az kaldı ben burayı halletcem." Tam itiraz etmek için ağzını açcaktiki "mert aksam bu partiye geldiginde o luzumsuz sevgilisiyle seni boylemi gorsun sen hazırlan bende buralari halledeyim" dedim. Bıkkınca agzını açtı ve "tamam" dedi ağır ağır merdivenleri çıktı mertle hazırlarken bu partileri bu kadar yorumluyodu aslında mertle çok yakisiolardi ama ela hanımın hiç bir erkeğe güven olmaz dusuncesi olmasa aslında mertte fazla yakınlasmıyordu ama bos olmadığı belliydi yada ben fazla aşk romanı okudugumdan her şeyi bunlara bağlıyodum düşünceler içinde tam kaybolmuştumki çiçekci çocuk "hanımefendi bir sorunmu var" dediğinde ona döndüm ben partiden anlamazdımki parti elanın isiydi simdi ben ne yapicaktim bir anda aklima mukemmel bir çözüm geldi elayı benden iyi tanıyan hatta elayı eladan iyi ranıyan kimdi tabiki mert hem mertten yardım alırsam mert le elanın arasında yapabilirdim ama onu ararsam ela beni öldürüdü arkadaşımı tanıyorum şimdi ne yapcam ben bu plan şimdilik rafa kalksın ee şimdi tam ben dusunurken yine o çicekçi çocuk "abla artık bisey soyle kaldım bak böyle" ablamı o bana ablamı dedi bu kendini ne sanio cocuga döndüm ve "çiçekleri oraya bırak ve defol dedim" çocuk soyledigim yere bıraktı ve mirildana mirildana gitti offfff ben ne yapacam???
Düşün masal düşün...
En sonunda ayse ablaninda yardımıyla ortaya güzel biseyler çıkmıştı ve akşam olmuştu ama ela hayla ortada yoktu konuklar sırayla gelmeye başladılar ve ohaaa o kapıdan içeri giren mertle lüzumsuz sevgilisi degilmiydi ya o luzumsuzun giydigi etekte neydi oyle elanya bile mini giyince kotu kotu bakan bi ton laf soyleyen çocuk simdi o kızın elinimi tutuo ben bu mertide anlamiom ya onun arkasından gelen selimmi oha o me kadar yakışıklı olmus oyle masal sen diyosun kızım desede iç sesim ondan gözümü zor zar alıyodum oha ya niye o kadar dar giyon bide düğmelerini de tam baglamıyor neyse beni ilgilendirmez yanında da kiz yok yalnız gelmiş of masal.
Tam kafamı cevirdimki ela har kulade siyah uzun fizigini mulemmel gosteren prenseslere benzer bir şekilde aşağı iniyor o sacları dalgalı dalgalı cok tatlı durmuş makyajı tam bir uzmanın elinden ciktim diye resmen bağırıyor. Gözum bir an merte dondu agzı açık elaya bakıyodu bunların arasindan bisey opmalı yaa.
Mert
Ela her zamanki gibi mükemmel gözüküyordu kuğu gibi süzülüp kerdivenlerden indi ve dur bi dakika selimin kolunamı girdi ne alaka ya yoksa hayır ya ela nin o cocukla isi olmaz olmaz dimi?
Tam onlar a gözümü dikmisken selimle elanın dans ettiğini gördüm yok artık yaa sirayla herkes dans ediyodu yanımdaki surtuk elimi sıktı ve "bizde dans edelimmi canım" dedi. Ha senin canın çıksın guzelim kız gidio elden.
Bir anda yalnız bulundum ve o sürtükle dans ederken buldum kendimi. O selim denen adam elaya niye bu kadar yakin duruyodu aralarinda tahmini 20-25 cm vardi bir ayril dimi dip dibe naapion sonra önüme döndüm ama dudaklarım resmen dibimdeki sevgilime! Çarptı ve öpüştük herkes bize dönmüştü bu kızla her opustugumde yattigimda elanın değerini daha çok anlıyordum sahi o çocuk elaya yakinlastimi daha çok kafamı çevirdim ama eski yerinde değillerdi nereye kayboldular yoksa evimi geziyorlar yol kesin elanın odasinda biter ve sonrası o adam kendini ne saniyor yanımdaki surtugu orda bırakıp yukarı çıktım elanın odasında kıpirtılar vardı sesler geliyordu hızlı hızlı odaya girdim ela aglıyomuydu? Ama niye ben elanın ağladığını hiç ne duymus be görmüş tüm o ağlarken benimde içim sızlıyordu o selim biseymi yapmıştı yoksa hemen yanina gittim.
Bana döndü ve "onu niye benim gözlerimin içine bakarken öptün" dedi. Nasıl yani o surtukle öpüsmememi kızmıstı ilk defa opmemistim onu ama elanın onude ilk defa olmustu tam ağzimı açtim ne söyleyeceğimi bilmiodum sonra bana yine döndü ve "partiyi niye bensiz hazırlamaya karar verdin" dedi ela sarhostu ama daha icmemisti gozum makyaj yaptıkları o masaya dondu ela viskimi icmisti ela bizim ela benim aşık oldugum mukkemel kadın tam şaşkınlığimla boğuşurken yine ağzını açtı ve "niye bensiz hazırladigin sevgilinle hazıdladıgin partiyi iptal ettin" dedi. Salak o partide sana supriz yapcaktım o sürtükle ne alakası vardıki sonra gözünden bi damla yaş aktı sevdiğim aşık olduğum kadının gozunden yas akiyodu tüm dünyayı onun icin yakabilirdim onu aglatanlari dovebilir onu üzenleri öldürebilir onun için ölebilirdim ama göz yaşını nasıl silecektimki bir anda elim göz yaşına gitti göz yaşını sildim yüzünü avcumun icine aldım yüzüm ona yaklastı dudaklarım tam onunkilere yakınken bir anda masal beni itti ve tokat attı hayatimda ilk defa bir kiz bana tokat attı afallamışken bana dondu ve "ben ela sertim senin o sürtük sevgiline benzemem beni istediğinde öpemezsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK:-)
أدب المراهقينİki yakın arkadaşın aşkla imtihanı Ela: hırçın,asi,inatçı bir kız.Annesi ve babası o 6 yaşındayken ayrılmış. Babası kendinden 20 yıl küçük bir kadınla evlenmış. annesi ise tam bi iş kolıktir. Erkeklere güveni yoktur. En yakın arkadaşı masaldır. Okul...