Ekkor belépett az ápló nő. Hozott egy lázmérőt. Beraktam a hónom alá, majd egy öt perc múlva kivettem. Még mindig nagyon magas volta lázam. Amikor a hölgy végre kiment bágyadtan elnevettem maga.
-Unoka hug mi? -játékosan megböktem őt, de most nem nevetett fel mély hangján. Nem. Most komor volt. Aggódva nézett rám.
-Nagyon féltelek. Nem akarom hogy...valami komoly legyen...-olyan...féltően nézett rám. Akaratlanul is elmosolydtam. Hát igen. Ezert is szeretem. Mert bár zordnak tűnik, belül kedves, és aggódó.
-Ne félj megleszek!
-Azt ajánlom is!-végre elnevette magát. Ekkor azomba benyitottak. Tagan volt az.
Döbbenten nézte hogy a Logan még mindig ott van. Látható volt arcán mi jár a fejében. Ahogy szépen lassan eszébe jut hogy rokonok vagyunk, eltűnt arcáról a meglepettség.
Ekkor meglepetésemre kedvesem felállt.
-Mennem kell. -ránézett Taganra és így szólt:
-Nem tudom ki vagy. De vigyázz rá addig helyettem.-s kifordult az ajtón. Döbbenten meredtem hült helyére.
Lassan rádöbbentem hogy még rajtam van a pulóvere. És...az illata...olyan megnyugtatólag hatott rám hogy a mellettem álló fiú megilyedt hogy rosszabbul lettem. Ekkor megint kinyílt az ajtó, és Hallgatag robbant be. Odaviharzott ágyamhoz,és kissé dühös pillantást vetett rám
-Miért nem szóltál hogy beteg vagy? -zavartan pislogtam, hisz minden olyan gyorsan történt.
-É...é...én...nem tudom. Logan tanár úr hozott le ide...egyszerűen...csak..rosszul lettem. Nem tudom.
-Vagy úgy!-hangsúlya picit gúnyos volt, de látszott rajta hogy aggódik.letelepedett az ágyam mellé. olyan testtartásban mint aki nem is kel fel többet. ránézett Taganrra, felvonta a szemöldökét
-Te ki agy?-hangja számonkérő volt.
-Tagan vagyok. Borostyán osztály társa. mivel beteg, gondoltam meglátogatom.-itt aggódó pillantást vetett rám.
-Ne féljetek! Kipihenem és holnapra már semmi bajom nem lesz!- elnevettem magam, de Őket nemsikerült meggyőznöm. Továbbra is úgy néztek rám mintha a halálos ágyamon lennék. Megforgattam a szemem, és játszott sértődéssel hátat fordítottam nekik. Végre sikerült egy nevetést az ajkaikra csalnom.