0.5

12 3 30
                                    

bölüm şarkısı yukarıda-


"güneş," arkamdan gelen ses tanıdıktı. yavaşça arkamı döndüm. karşımdaki kişi arel'di.

"efendim arel." 

"benden kaçma."

"senden kaçmıyorum."

"evet benden kaçıyorsun. kaç haftadır bu okuldayım beni gördüğün yerden hemen uzaklaşıp gidiyorsun. sence de bunu benim yapmam gerekmiyor mu?"

"ben sadece sevgilinle-" devam etmek için derin bir nefes aldım ve cümlemi bitirdim,

"-aranı bozmak istemediğim için seninle konuşmuyordum." güldü.

"sevgili mi?"

"evet. ne yani sevgilin yok mu?"

"bak güzelim," güzelim mi demişti o? eski zamanlardaki gibi..

"sana kim ne dedi bilmiyorum ama benim sevgilim yok." söylediği şeyler gülümsememi sağlamıştı.

"şey o zaman ben-"

"o zaman sen kaç? yine?"

"ıı şey yok benim bir işim var da o yüzden yani."

"öyle olsun bakalım." 

arel'in yanından gülerek  ayrılmıştım. sevgilisi yoktu. DÜŞÜNEBİLİYOR MUSUNUZ AREL'İN SEVGİLİSİ YOKMUŞ. bunun rüya olup olmadığını anlamak için lavaboya gidip yüzümü yıkadım.

tam o anda arkamda bir yüz gördüm. okyanus.

"nasıl gidiyor?" konuşmayı başlatan ben olmuştum.

"ne nasıl gidiyor?"

"arel'le olmayan ilişkiniz." duydukları karşısında şaşırmış olacak ki dudaklarını araladı ama konuşmasına izin vermeden devam ettim.

"peki bana arel'le sevgili olduğunuzu söylerken bundan şeyin haberi var mıydı?" dalga geçerek devam ettim,

"arel'in?" güldüm. daha fazla dayanamamış olacak ki çantasını da alıp çıktı. yüzümü kuruladım ve tam çantamı alıp çıkacakken telefonuma bir bildirim geldi.

+0534: ne kadar üzüleceğini bilsem de 12. sınıfların katındaki koridora bak.

+0534: özür dilerim..

hızlıca lavabodan çıktım ve koridora çıktım gördüklerim karşısında gözyaşlarım yüzüme istila etmeye başlamıştı.

okyanus ve arel öpüşüyordu...

ve arel okyanus'u itmeden karşılık veriyordu...


AREL BEY NE YAPIYORSUNUZ

ASIL BEN NE YAPIYORUM

başta güneş ve arel shipleyenlerden sonra kendimden özür dileyerek bu bölümü atıyorum..

yapacak bir şeyim yok kaos seven bir yazarınız var..

Sun And MoonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin