XX: Kenapa ni?
Jungkook: I miss you~
XX: tu la kamu, merajuk sangat dengan nuna..sampai nuna call tak nak jawab, rumah nuna pun kamu tak datang..
Jungkook: Kookie tahu, tapi Kookie kecil hati sebab nuna marahkan Kookie depan Yoongi hyung..
XX: Yelah~yelah~nuna salah..Dah, lepaskan nuna..
Jungkook: tak nak~ *kesat air mata* sedapnya bau, nuna masak apa?
XX: Bubur ayam
Jungkook: Wahh, nyum~nyum~ lambat lagi ke nak masak?
XX: sikit je lgi..kenapa, kamu lapar?
Jungkook: Ummm~
XX: bukan Yoongi belikan kamu makanan ke tadi?
Jungkook: Yoongi hyung beli roti je~
XX: La, beria nuna suruh dia belikan kamu something yang mengenyangkan..roti juga yang dia beli..Yoongi ni nak kena dengan nuna~
Jungkook: Nuna, dahla sebut nama Yoongi hyung, Kookie tak suka~
XX: Yelah, budak kecik..*tarik hidung*
Jungkook: Nuna, nuna tak rasa ke kita ni macam pasangan yang baru kahwin??
XX: Kookie, mesti demam kamu teruk sangat ni sampai cakap merapu..*letak tangan atas dahi Kookie* pelik~
Jungkook: Saya dah okay..nuna, nuna sayangkan saya tak??
XX: Haa~dah siap pun bubur ni..jom makan~
Jungkook: Nuna, jawab dulu soalan saya..kalau tak, saya tak nak makan
XX: Ye, nuna sayangkan kamu..Dah, lepaskan nuna sekarang..nuna nak hidangkan bubur untuk kamu.
Jungkook: Hoyeahhh~
Lepas makan..
XX: Kookie, kamu dah okay sikit kan??
Jungkook: Urmm, kenapa nuna?
XX: Kalau camtu nuna nak balik dulu ye sebab kejap lagi Yoongi nak datang rumah nuna..Nuna dah janji nak tolong dia siapkan assignment untuk subjek Sejarah Asia Barat..
Jungkook: *pegang tangan XX* nuna, jangan balik..temankan Kookie, please~