Jag var omringad av vargar, stora och små. Jag sprang mot en by inte långt ifrån vargarna. Folk såg mig och skrek, jag stannade framför en pöl som jag kunde spegla mig i. Jag såg som.... En stor svart ilsken varg. Med gula blodtörstiga ögon och vita vassa huggtänder. Jag hörde en människa skrika bakom mig. Jag vände mig om, en kvinna stog skräckslagen i ett hörn och tittade på mig.
"Snälla, snälla gör mig inte illa." Grät hon fram. Men jag hoppade på henne och bet henne hårt i halsen, något varmt och blöt for i min mun. Det av nån anledning smakade gott. Hon föll ner på marken, hon var blodig. Ännu en gång bet jag henne men den här gången bet jag henne över ansiktet.
|slut|
Jag vaknade av att solen sken i mitt ansikte. Jag satte mig sakta upp, jag tittade mig omkring. Jag befann mig i en gränd i den lilla byn i Barcelona där vårt hotell va. Mina kläder var sönderslitna och blodiga.
Jag satte handen för munnen av shock, jag kände nåt vått i mungipan.
Jag kollade på handen, den var blodig. Mina ögon började tåras. Efter några sekunder forsade det tårar.
"Niléea! Vafan har du varit?!" Hör jag en bekant mörk röst säga. Jag vände huvudet mot personen, Austin.
Han såg orolig ut.
Jag brast ut i gråt.
"Vad är det som händer?!" Snyftade jag fram mellan tårarna. Austin sprang fram till mig, han lyfte upp mig och började gå.
Jag borrade mitt ansikte i hans hals.
"Det är bra nu, du är med mig nu." Han lugnande mig.
Jag tvingade fram ett leende.
AUSTIN:
Niléea skakade, hon grät. Vafan är det för jävla varg jävel. På två veckor har den där vargen visat sig. Den här gången i Barcelona?
Jag hade burit Niléea till hotellet. Carro såg oss och kom springandes mot mig.
"Niléea, Vafan har hänt dig?" Snyftade hon fram.
"Carro? Vad är det som händer?" Snyftade Niléea tillbaka med sprucken röst.
"Den svarta vargen är tillbaka, den här gången har du varit försvunnen hela natten. Och vargen har dödat massor med människor."....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
DOM DOOM DOOOOOOM, vad kommer hända nu?
Jag sa ju att det skulle hända mer, Moahahahaha!😈
Ps, förlåt för kort kapitel..😳
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The blue moon...
МистикаNiléea är en normal 16 åring som festar och sånt. Men när skolan slutat och bästavännen har en stor fest ändras allt.