❝ Birisinin katilim olmasına bu kadar sevineceğimi hiç düşünmemiştim ❞
|1|
Bıçağı son kez yanağına basarak sürttüğümde yaşadığı korku beni daha da rahatlatıyordu. Gözleri kan çanağına dönmüş, dudakları kurumuştu. Onu her baştan aşağı süzüşümde geriliyordu ve ben bıçağı daha sert basıyordum
" Acıtıyor değil mi "
Dudağımı ısırdım. Daha fazla kan çıkarmak istediğimi hissediyordum."L.l.ütfen"
Hızımı alamıyordum. Kızlar da bunu hissetmiş olacak ki beni arıyordular ve.. bulmuştular.Irene kolumdan tutup beni sertçe kenara fırlattı. Bıçak elimden çıkıp kilometrelerce uzağa "uçmuştu"
" Sen ne yaptığının farkında mısın ? Delirmişsin " Irene'in sorgulayıcı bakışlarına karşılık sırıtmayı tercih etmiştim. Bu onu daha da sinirlendiriyordu ve sinirlenişi benim hoşuma gitmişti. Yeri yere eğilip başını benimle aynı hizaya getirdi. Küçücük eliyle attığı şiddetli tokat afallamama neden olmuştu.
" Şimdi kendine geldin mi Jisoo ? "
" Harika hissediyorum Yeri "
Ben gülüyordum ama Yeri pek eğleniyor gibi gözükmüyordu. Sinirlenmiştim. " Hadi ama, ne güzel eğleniyoruz gülsenize biraz "" 1-2 saat öncesine kadar eğleniyor olabilirdik ama sen eğlenceyi fazla kaçırdın ve bu sana pek yaramışa benzemiyor "
" Irene, sen ne çabuk yaşlandın? Geri kafalı oluyorsun artık, sürtük "
" Bak kötü gözüküyorsun, bu yüzden en iyisi konuşma. Çünki konuştukca batıyorsun"" Sürtük dememe mi alındın ? Hıh, Gerçekler acıtır güzelim"
Sahte gülümsememle Irene'in üzerine doğru yürüyordum. Biraz afallasam da sonunda karşısına gele bilmiştim. Tam tokat atacakken, yanlış hatırlamıyorsam, Seulgi'den yediğim yumruk beni 5 saatlik uykuya gömmeye yetmişti.
♤
Gözlerimi açmaya yeltendiğimde daha çok acı hissediyordum. Sanki üzerime ağır taşlar konulmuş gibiydi. Kalkamıyordum. Sadece sesler duyuyordum. Yarım saat sonra zorla da olsa açtığım gözlerimle seslerin kime ait olduğunu anladım.
" Biraz daha geç uyansaydın öldüğünü düşünüp gömecektik "
" Gömseydiniz ya daha hayırlı olmaz mıydı sizin için Sooyoungcuğum "
" Neyse şakanın sırası değil Jisoo. Yeni bir işimiz var ve halletmemiz gerek izin ver de planımızı kuralım "
" Ben gideceğim herhalde işi halletmeye "
" Mal Irene sana kim izin verdi de şu kıza söyledin"
" Doğru konuş Seungwan "
" Bence de Jisoo'yu gönderelim, sevecek bence "
" Delirdin mi Yerim ? "
Seungwanın sorusuna karşılık gözlerimi devirmiştim. Evet, fazla psikopat olabilirdim ama işleri sessiz sakin halletmekte üstüme yoktu.
" Tamam o zaman, Yeni kurbanımız kim ? "
" Park Chaeyoung "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
coltello | chaesoo | bitti ✅
Fanfictionchaeyoung, hiç bir şeyi umursamayıp katiline aşık olmayı seçmişti..