Hug

192 23 2
                                    

|9|

" Jisoo ? Senin ne işin var burada ? Jennie nerde ? ve sen nerelerdeydin ? "

" Sakinleş Irene "

" Nasıl sakinleşeyim , kaç gündür ortalıkta yoksun, haber de vermiyorsun "

" Tamam gel içeriye her şeyi anlatayım "

Irene'i bir şekilde içeri soktum. Kanepelerde oturduk. Şimdi her şey yalan uydurma becerime bağlıydı.

" Bak Irene, ben Chaeyoung'u öldürdükten sonra sizin yanınıza gelmedim, çünki Jennie'nin de işini bitirmem lazımdı. Onu öylece bırakamazdım "

" Tamam da Jennie nerde ? "

" Oraya geliyordum işte. Bugün buraya gelip halledecektim ama Jennie yoktu. Soruşturduğumda 1 hafta önce yurtdışına gittiğini duydum "

" Demek kaçmış. Evi araştırdın mı peki ? "

" Evet baktım ama pek işe yarar bir şey bulmadım "

Irene inanmışa benziyordu, yani en azından ben öyle düşünüyordum.

" Şimdi ne yapmak istiyorsun ? "

" Diğer işlerimizi halletmemiz gerek Jisoo. Chaeyoung'un işi bitti "

Ayağa kalkıp kapıya doğru gitti.

" Akşam depoda ol "

" Tamam Irene "

Sonunda gitmişti. Biraz daha soru sorsaydı, herşeyi anlardı. Kurtulmuştum.

Irene'in gittiğinden emin olup kızları çağırdım.

" Ne dedi ? Bir şeyden şüphelendi mi ? "

" Merak etme Chaeyoung, hiç bir şey anlamadı, yani anlamamıştır umarım. Gerisini ben halledeceğim. Ama siz de pek ortalıklarda gözükmeyin. Ortalık sakinleştiği an sizi buradan kurtaracağım. Benim yüzümden bu haldesiniz, ben yardım edeceğim "

" Teşekkürler Jisoo "

Chaeyoung'un gelip boynuma sarılacağı aklımın ucundan bile geçmemişti. Şaşırmıştım, fazlasıyla..

coltello | chaesoo | bitti ✅ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin