Hide

201 27 4
                                    

|8|

" Hey cevap versenize, Jisoo Jennie nerden tanışıyorsunuz ? "

Eskiden Jennie'yi Irenelerle birlikte Chaeyoung'u bulmak için kullanmıştık. Kıza yapmadığımız işkence kalmamıştı. Şimdi bunları Chaeyoung'un yanında söylerse Chaeyoung'un bana olan küçücük güvenini de kaybederdim. Bu yüzden müdahele etmem lazımdı.

" H.hiç, sadece bir kaç kez iş için görüşmüzlüğümüz var o kadar "

Chaeyoung inanmışa benzemiyordu. Jennie konuşmaya başladı.

" Bu kızın kim olduğunu biliyor musun Chaeng ? "

Hayır söylememeli.

" Evet, mafya o biliyorum "

" Biz de bu yüzden görüşmüştük. Biraz tehlikeli birileri olduğundan seninle ne işi var diye sordum "

Jennie yalan söylemişti. Neden beni korudu ki ? Chaeyoung'a söyleye de bilirdi. Büyük ihtimalle bizden hâlâ korkuyordu.

" Jisoo bir şey yapmaz, yani yapamaz merak etme. Şu an kendisi de zor durumda ve bizi satamaz "

Jennie rahatlamış gibiydi. Bizi salona çağırdı. Ev o kadar küçük değildi ama kapalı bi' havası vardı.

" Neden geldiniz şimdi buraya ? "

" Saklanmamız gerekiyordu. Bir tek senin yanın işimize yarıyor Jennie "

" Chaeyoung, kuşum tamam da neden, kimden, niye saklanıyorsunuz ? "

Chaeyoung nefesini sertçe dışarı verdi. Derinden nefes alıp olan biten her şeyi anlatmaya başladı. Jennie şaşırmıyordu, böyle olaylara alışıktı sanırım.

" Irene sizi bulursa, ne yapacak biliyorsunuz değil mi ? "

" Biliyoruz, bu yüzden saklanıyoruz Jennie"

" Ama sonsuzadek saklanamayız, Irene'i tanıyorum. Bir işi yarıda bırakıp diğerine geçmez. Ve işi için en yakınlarını bile öldürür. Yani her an ölebilirim "

Son cümlem kızların susmasına sebep olmuştu. Aniden Jennie bu sessizliği bozdu.

" Irene senin ölümsüzlüğünü bilmiyor. Bunu kullanabiliriz Chaeng. Hem senin şu an ölü olduğunu sanıyor. Bu yüzden pek ortalıklarda dolanmamalısın "

" Jennie haklı, Irene kaç gündür beni arıyor. Sen ona gözükmezsen, ben onları idare edebilirim. Bana güveniyorlar "

3ümüz de konuşmaya dalmışız ki , kapı çaldığında korkmuştuk. Jennie kapıdan baktığında gelenin Irene olduğunu anladı. Korkmuştu.

Ben fısıldayarak hemen konuşmaya atladım.

" Jennie, Chaeyoung, ikiniz de gidin saklanın, eminim ki burada saklanabileceğiniz yerler vardır. Ben Irene'i idare ederim "

Kızlar kafalarıyla onayladıklarını belirtip aşağı kata indiler. Ben de üzerimi, bakışlarımı düzletip kapıya yöneldim.

coltello | chaesoo | bitti ✅ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin