-Hallå?
- Hejsan, mitt namn är Niall Horan från One Direction. Jag ringer dig angående att vara förband åt oss när vi uppträder på Friends.
- Hej Niall svarar jag skakigt.
- Jo, jag är den första som har kommit till Sverige, vi har ju haft en paus från vår turné och undrar om du skulle,vilja visa mig hur Stockholm ser ut? Vill du det? Kan jag komma och hämta dig om 5 minuter?
-Absolut säger jag med ett falskt leende och mina tankar går varför just nu när jag är ledsen.....?
- Perfekt, då kommer jag nu.
Jag ställer mig upp och går långsamt ut från toaletten och hör skrik från minst 100 tjejer. Jag gissar att Niall har kommit och går ut mot parkeringen. Synen jag ser är helt fantastiskt, det är ett stort leendet från Niall.
NIALLS PERSPEKTIV
Jag ser en 17 årig tjej komma ur skolan och förstår genast att det är Rebecca. Jag ler mitt största leende och får ett svagt leende tillbaka. Hjälp hon har gråtit! Tjejerna som skrek har slutat och tittar med hat i blicken när hon går fram till mig. Jag ser i blickarna vad det är, avundsjuka. Hon kommer fram till mig och jag ger henne en kram och öppnar sedan bildörren till henne och hon går in och jag sätter mig bredvid.
- Så jag kunde inte mista att se avundsjukan i dina kompisar ögon.
Jag får inget svar först men hör sedan ett svagt
-Mmmm
- Det är inget att bry sig om, det kommer från alla.
Hon vänder sig mot mig och jag ser hennes bruna ögon titta på mig. Mitt hjärta tar ett dubbelhopp och för fösta gången förstår jag vad kärlek vid första ögonkastet är. Jag tar en slinga av hennes brunblonda hår och lägger det tillrätta bakom öronen och böjer mig sedan, lägger handen runt hennes midja och ger henne en djup, känslosam kyss. Hela jag blir darrig och det kittlar till i kroppen. Jag är kär!
YOU ARE READING
Together with Niall Horan
RomanceJessie är en 16 årig tjej som älskar att sjunga. När hon får chansen att sjunga som förband åt One Direction när de kommer till Friends arena förändras hennes liv och hon blir kär i Niall Horan. Ska kändislivet förstöra för de eller kommer de bara v...