Moikka kaikki♥ Päätin aloittaa uuden 1D homoaiheisen fanficin ja tässä olis tulos :) Parituksena tässä ficissä on Ziall ja Larry. Kaikki tarvittava selviää tarinassa, mutta iät laitan tähän alle (Tiedän, että iät ja ikäerot ovat väärät, mutta se on tarkoituskin :)):
Niall Horan - 15
Zayn Malik - 20
Harry Styles - 17
Louis Tomlinson - 20
Liam Payne - 20
Gemma Styles - 20Eli nämä kaksi lyhyttä lukua on aiemman viikon tapahtumia. Itse tarina alkaa kunnolla siis seuraavasta viikonlopusta :)
Toivottavasti tykkäätte ja toivon rakentavaa palautetta♥ Ei muuta kuin kivoja lukuhetkiä♥
Luku 1 - (Zaynin näkökulma)
Pyyhin kahvilan pöytiä itsekseni hiljaa hyräillen. Paikka on ihmeen tyhjä, eikä se toisaalta edes ihme ole, sillä olisihan pian sulkemisaika. En kuitenkaan pääsisi vielä kotiin, sillä takahuoneen inventaariota pitäisi jatkaa, jos aikoisin viettää viikonlopun jossain muualla kuin kynä ja paperi kädessä tarkistamassa kaappien sisältöä. Se ei olisi mikään paras tapa viettää viikonloppua, sillä mulla olisi paljon parempaakin tekemistä. Olinhan luvannut järjestää Liamille kunnon yllätysjuhlat. Täyttihän poika kuitenkin jo 20 ja sitä pitäisi kyllä juhlia kunnolla. En ollut sitä paitsi nähnyt ystäviäni pitkään aikaan, sillä opiskelu ja työvuorot veivät kaiken aikani, mitä käytettävisssä oli. Nyt kuitenkin saisin vihdoin vapaan viikonlopun ja siitä kyllä niin otettaisiin ilo irti!
Kuulen samalla ulko-oven käyvän ja se keskeyttää ajatukseni. Käännyn katsomaan ovelle, jolloin hymy kasvoillani levenee entisestään.
"Louis!" huudahdan, pojan vain virnuillessa ja tullessa mua kohti.
"Mitäs jätkä? Sua ei oo näkyny aikoihin!" hymyilen, kun brunette tulee halaamaan mua tiukasti.
"Tulin muutama päivä sitten sieltä Pariisista. Mutta tyyppiä itteään ei näy ikinä missään! Hei, pitäs sullakin muuta elämää olla, kuin opiskelu ja kahvilatäti-leikki!" Louis nauraa ja kääntyy katsomaan mua iloinen hymy kasvoillaan. En voi olla hymähtämättä hyväntahtoisesti.
"Kuules nyt Roope-setä, tällaisille tavallisille tallaajille opiskelijaelämä on kallista. Hyvä ku tälläkään tulee toimeen", naurahdan miehenalulle ja jatkan samalla pöydän pyyhkimistä. Louis huvittuu selvästi sanoistani ja naurahtaa hiljaisesti
"Koulu maksaa. Luuletko sä että mulla itelläni olis ollu varaa lähteä ihan vaan lomalle Ranskaan? Eikä se ees ollu loma, se oli raskasta raatamista. Vai oisko sun mielestä ollu kivaa käydä läpi kaikki Ranskan historialliset nähtävyydet?" Louis naurahtaa hieman katkerasti. En voi muuta kuin nauraa toiselle ja pudistella päätäni.
"No ei se ehkä mitään kaikista mielenkiintoisinta olis ollu", virnistän ja tallustan takaisin tiskin taakse, vieden luutun pois.
"No siinä sä Zen oot harvinaisen oikeassa. Mutta hei, mulla oli muuten ihan asiaakin", brunette toteaa ja itse nojaudun hieman uteliaana tiskiin, katsoen Louta odottavasti.
"Liamillehan pidetään viikonloppuna synttärit, vai mitä?" Louis aloittaa hieman viekkaasti. Nyökkään ja katselen poikaa silmiin uteliaana.
"Niistä tulee vielä kaikkien aikojen parhaat juhlat. Mitäs jos me järjestettäis sinne kunnon ohjelma?" poika virnuilee ja näen tuon sinisistä silmistä, että Louis on todellakin jo suunnitellut jotain. Se voi olla aivan mitä tahansa, kun Louis Tomlinsonista ja tuon rajattomasta mielikuvituksesta on kyse.
"Tottakai sinne jotain pitää keksiä, mutta onko sulla jo jotain erityistä mielessä? Alkaa nimittäin kuulostaa sille, että sä oot miettiny jo jotain valmiiks", naurahdan samalla, kun nojaudun siihen tiskiin paremmin, jotta pääsen lähemmäs Louisia.
"Voi kuule... Mä oon suunnitellu kaiken valmiiks. Meidän pitää kerrankin tehdä jotain erilaista. Ei mikään kännipäissään örveltäminen, tai muutaman stripparin palkkaaminen oo mitään. Ne on niin nähtyjä juttuja", Louis naurahtaa. Uteliaisuuteni herää koko ajan vain enemmän, sillä tuo sinisilmäinen saa ruokittua uteliaisuuttani noilla sanavalinnoillaan. Ilmaisutaito on todellakin se Louisin juttu.
"Kerro nyt jo, mitä sä oot keksiny!" pyydän malttamattomana ja mies naurahtaa hiljaa.
"En mitään ihmeellistä. Aattelin vaan, että me voitais viedä Liam jossain vaiheessa vaikka keskustaan ja laitetaan se tekemään kaikkea tyhmää, niin ku polttareissa, vaikka ne synttärit onkin. Niistä tulee niin ikimuistoset!" Louis riemuitsee ja katson tuota miettien tarkasti.
"Hei... Siinä vois olla ideaa. Liam ei takuulla unohda niitä ikinä. Ja se tulee niin vielä kiittämään meitä. Hyvä Boo!" innostun ja isken ylävitosen tuon kanssa. Saan bruneten naurahtamaan ja tuo nyökkää.
"Mä oon niin samaa mieltä. Meidän pitää nyt vaan miettiä kunnon kaveriporukalla kaikkea valmiiks. Gemma sano, että silläkin olis jotain ideoita valmiina", Louis sanoo ja nyökkään. Gemmakin on kyllä aika idearikas ihminen, aivan kuten hänen poikaystävänsäkin. En ihmettele yhtään, miten Louis ja Gemma sopivat niin hyvin yhteen.
"Joo. Toivottavasti Liam ei pokaa ketään siihen mennessä, koska siinä ei oo mitään järkeä, jos se ei oo vapaalla jalalla", virnistän, tuon toisen nuorukaisen nyökytellessä ymmärtäväisenä.
"Oon niin samaa mieltä. Mutta hei, me pidetään se niin kiireisenä, ettei se ehdi tyttöjä edes ajatellakaan!" Louis virnistää. Nyökkään ja katsahdan kelloon, jolloin huomaan sen olevan aika paljon.
"Hei, mun täytyy nyt kyllä häätää sut pois, sillä mä haluun päästä joskus kotiinkin. Mutta hei, ilmoittele mulle sitte, ku ehit suunnittelemaan niitä partyja. Mää nimittäin tiiän, ettet sä tänään ehi, pitäähän sun antaa huomiota Gemmallekin", virnistän ja lähden astelemaan takahuonetta kohti.
"Niin. No siinä sä oot oikeassa. Joo, pidetään yhteyttä. Meillä nimittäin alkaa kohta loppua aika kesken", Boobeariksikin kutsuttu brunette virnistää, ennen kuin heipat huudahtaen tuo lähtee kahvilasta.