Snaville - Bradavice (3,5)

684 51 34
                                    

(Tak dneska ještě jedna kapitola ❤)

Jelikož se Snapeovi velmi líbil Nevillův žabák Trevor, kterého si vždy nosil do Bradavic, zamiloval se i do Nevilla samotného. Nevadilo mu, že je to naprostý antitalent na jeho předmět. Teda.. vadilo, ale i tak ho po dokončení studia a válce, kterou přežil jen díky nějakému mega ultra super lektvaru, který by probudil i mrtvého - a proč by ne, když ho vařil Neville. Možná proto ho Severus seřval a řekl, že mu podal jed. (Asi se shodneme na tom, že měl spíš poděkovat.)

Každopádně po naprosto gayoušské svatbě, při které měli všichni pusy dokořán, se Harry tak trochu naštval, protože si myslel, že profesor miluje jeho.

Všichni se skvěle bavili, až na onoho vyvoleného. Poté, co oslava skončila, se novomanželé nastěhovali k Nevillově babičce, kterou Severus sice moc nemusel, ale pro lásku k druhému muži by udělal cokoliv.

Mezitím, co spolu žili, nalezl Snape v Trevorovi ještě větší zalíbení, že si sám pořídil dvě žáby. A výjimečně ne jako přísady do lektvarů.

Když sehnali nějaké peníze (nejspíš spadly z nebe), koupili si vlastní dům a založili vlastní žabí farmu.

Neville mu někdy připravil moc dobrý guláš, jenže Sevík nevěděl z čeho je. Při tom do toho hospodyňka alias Neville alias žena v domácnosti strkal staré nebo nemocné žáby, aby je ušetřil jejich utrpení.

A tímto způsobem žili šťastně až do smrti, konec.

***

Takže, zlatíčka moje. Toto bych měla taky. Nemyslela jsem si, že to řeknu, ale - jo, konečně to mám za sebou xd. Nikdy jsem nebyla radši, že už jsem si ty jednodílovky psala na táboře v srpnu (červenci?😂). Obvzlášť, když teď, v listopadu a prosinci, mám strašný frmol. Chápeme se. Škola, školní časopis, psaní, ale hlavně to, že nevím komu budu dávat dárky! Bože, to je hrůza. Jo, Vánoce jsou o tom, že jsou všichni spolu, ale něco malého? To se přece sluší a patří. 😃

***

Jak užíváte svátky vy? Pochlubte se!😄😊

Let it snow! (Vánoční Jednodílovky❌)Kde žijí příběhy. Začni objevovat