Slovo autora

1.4K 39 9
                                    

Takže.. já vás vítám u těchto krátkých povídek na téma Harry Potter! Budu ignorovat, jak divně mi to zní a že to píšu před školní jídelnou a mám sakra velký hlad, protože jsem naprosto neschopný člověk (haha).

Obávám se, že jsem napsala naprostou zbytečnost.

Vadí to někomu?

Jo?

Máte to přeskočit.

Ti co mě znají, ví, že já vždycky všechno okecávám.

A toto asi smažu.

*PÍÍÍÍÍÍP*

Takže já vás vítám u těchto krátkých povídek na téma Harry Potter! Alias 24 vánočních drabbles o - naštěstí - neurčitém počtu slov.

A teďka tady budou takový ty typický děkovačky, to jak to nedávám a taky

*PÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍP*

Mé velké díky patří fanfrlovaal, která mi udělala tento dokonalý cover a zvládla mi tam skvěle nasadit ty postavy (i když měla, nebo ještě má, zaspamovaný počítač postavami 😃)

Pak samozřejmě smilingxqueen, alias mé velké podpoře, té, co mě vždycky donutila psát a díky které to taky jakž takž stíhám.

No, pak i MichaelaM1, která mi pomohla s Dinosaurem a.k.a Snumbledore (máte se na co těšit😏😂)

A - *bubny* PODĚKUJTE MNĚ A Crazy_Tery__, protože díky našim hrám bůh ví kde mě napadlo spooooustu jednodílovek.

No, toto je asi všechno.
Doufám, že se vám jednodílovky budou líbit, neumřete a já budu stíhat (hahaha xd)

***

Jak se jinak máte?

Let it snow! (Vánoční Jednodílovky❌)Kde žijí příběhy. Začni objevovat