*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*
În viața asta cu toții trebuie să plătim un preț.
Prețul pentru că ești prea frumos. Prea urât. Prea bogat. Prea sărac. Prea deștept. Prea prost.
Toate sunt greșeli în ochii lumii.
Fericirea și liniștea adevărată vin din acceptare. Din a te împăca tu cu tine însuți. Fiindcă pentru ceilalți niciodată nu vei fi îndeajuns de bun.
Cu cât vei vrea mai mult să fii pe placul cuiva, cu atât vei uita mai mult de tine.
Apoi vine un moment când te întrebi, tu pe care din prețuri ești dispus să-l plătești?
De mic am vrut să fiu ca el. Mi-am propus să-i urmez pașii pentru a fi... un bărbat în toată puterea cuvântului. Asta îmi repeta mereu.
Pe atunci nu știam ce însemna acest lucru. Credeam doar că, urmându-i pașii, avea să fie mândru de mine.
Prima și cea mai mare greșeală.
L-am lăsat apoi să se infiltreze în mintea mea și să preia frâiele.
A doua greșeală.
Ea a încercat să îndrepte stricăciunile lui și ale mele.
A treia greșeală.
Am suferit toți trei și ne-am uitat pasivi în timp ce el ne-a condus la moarte.
Și n-am țipat, nici n-am plecat, am stat în loc și-am îndurat.
Prima tăietură a venit de la sine. Vedeam cum mâna se mișca și nu aveam control asupra ei.
La a doua am fost determinat să îndur. Convins că așa trebuie să fie, ca să arăt forță și voință. Putere.
Apoi totul s-a transformat în haos. Și haosul a luat definiția vieții mele.
Foarte mulți ani am fost rău doar pentru că nu cunoșteam altceva. Nu știam că exista și o a doua șansă pentru mine.
Pentru asta a existat ea. Să mă învețe tot ce el se străduia să scoată din mine.
Ceea ce voia el, de fapt, era să creeze un monstru. Pentru satisfacția lui personală. Pentru a nu se simți atât de singur în lumea asta.
Tot ce se regenera prin căldură și bunătate, se distrugea înapoi prin cruzime și răutate.
Nu aveam nicio modalitate de a mă elibera de această povară care se tot îngreuna, așezându-se confortabil pe umerii mei, care păreau din ce în ce mai slăbiți.
Fugeam pe loc, în timp ce el mă ajungea tot timpul din urmă, doborându-mă. Călcându-mă. Nimicindu-mă. Fără milă. Fără considerație. Fără cea mai mică fărâmă de empatie.
Coșmarurile mele nu erau la fel ca cele ale oamenilor obișnuiți. Ele începeau întotdeauna după ce mă trezeam.
Oprește-te puțin. Pune totul pe pauză câteva minute. Acum gândește-te. Care e cea mai mare teamă a ta? Imaginează-ți că ar trebui să te confrunți zi de zi cu ea. Ai putea rezista?
*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*
N.A.: După cum am scris pe grupul de Facebook, de acum înainte voi încerca să postez mai des aici. Vă era dor de Misha?
CITEȘTI
Cu dragoste, din Rusia
RomanceTot ce poți cunoaște în Rusia e frigul. Atât a simțit el. Era înghețat și rece. I-au arătat cum să ochească și să tragă, dar a ratat adesea ținta. Era tot ce l-au învățat ei să fie. Și cu toate astea el a tins spre mai mult. S-a întins avid după că...