Rikke og Nick?!

768 7 2
                                    

Cam's synsvinkel.
Rikke gik ud af skolen, jeg sagde til mig selv "hvorfor er det synd for Nick, det er jo bare Nick?!" der ringede ind til time, jeg så Nick, som stod og snakkede med Jack. Jeg gik over til ham, jeg sagde til Jack "jeg låner lide ham her" og jeg tog ham med ind på wc'et. han sagde "hvad vil du skat?" "jeg er ikke din skat!" "hvad?" "jeg vil..." Rikke kom ind og afbrudt mig, Rikke sagde "Hej Cam jeg har ledt efter dig, kom vi skal til time, vi er 10 minutter forsendt, kom nu" "ja men jeg skal lide snakke med Nick først" "okay så snak" "ja unden dig" "hvorfor?" "bare gå!" "hvorfor?! vi skal til time" "fint, nick vi ses efter time" Nick svaret "ja, ses skat" min og Rikke gik hen til time, jeg stoppede Rikke, Rikke sagde "hvad er der?" "hvorfor vil du ha at jeg ikke slåer op med Nick?" "fordi" hvorfor?!! hvis du siger fordi igen, går jeg og jeg kommer ikke tilbage, og jeg mener det!" "okay, Nick er min...." "han er den hvad?" "min... min halv bror" "han er din, hvad!!" "min halv bror" "hvordan, hvornår blev han det?" "kan du huske at jeg sagde at min far havde fået en ny kæreste?" "ja det kan jeg?" "hun var Nick's mor" "hvorfor har du ikke sagt det?!" "jeg synes det var pinligt" "det er okay, jeg havde også synes det var pinligt" vi grinte og så gik vi i til time.
Nick's synsvinkel.
Der ringede ud, jeg gik over til Cam. Jeg sagde "Hej skat, du ville snakke med mig" "ja, skal vi ikke gå ud?" "jo" vi gik uden for og gik over til et stort træ. jeg sagde "hvad vil du skat?" "jeg... jeg....." "hvad?" "Nick, jeg kan ikke lide dig på den måde" "hvad for en måde?" "jeg vil ikke være sammen med dig mere, jeg slåer op"
Cam's synsvinkel.
Jeg gik ind til Rikke, jeg sagde "Hej Rikke-mus" "Hej, har du set Michelle?" "Nej? jeg har ikke set hende i lang tid" "hvor tror du hun er?" "Jeg ved det ikke? Nåå... Ja, hun er jo på frie med hendes mor" "nåå... Ja, hun kommer på mandag, ikke?" "Jo det tror jeg" Victoria kom over til os. Hun sagde "Hej Cam!!!" "Hej Victoria?!" "Der er kommet en ny dreng i anden G!" "Anden G? Er han lækker?!" "Kom og se!" mig og Victoria gik over for at se den nye dreng. Vi fik øje på den nye dreng. Vi gik over til ham for at sige hej. Jeg sagde "Hej, er du ny her?" "Ja jeg er ny, jeg hedder Mathias, og i er?" "Jeg hedder Camilla men alle kalder mig Cam, og det er Victoria" "okay hyggeligt at møde jer, men jeg skal ud og ryge inden time" "må jeg komme med?" "Ja, det må du godt" "vil du med Victoria?" "Nej tak, jeg ryger ikke" "okay, skal vi gå" "ja" Vi gik ud bag skolen, for vi må kun ryge der. Vi stod og snakkede om skolen, og så kom Jack. Han sagde "Hej, Cam kan vi lige snakke sammen?" "Ja, hvad vil du?" "Kan vi ikke gå et andet sted hen?" "Hvorfor?" "Kom nu bare" vi gik lidt ind i en skov, der var lige ved siden af skolen. Jeg sagde "hvad vil du?" "Du har slået op med Nick?" "Ja og?" "Hvorfor?" "Fordi jeg ikke kan lig ham ,og det kommer jeg aldrig til" "ja, men du er jo også en player" "ja, men i det mindste har jeg da haft mere ind en kæreste" "Jeg har haft mere ind en kæreste, og jeg kan får en, når jeg vil" "bevis det!" "Okay" Han kom helt hen til mig, og holdte om mig. Jeg sagde "hvad laver du?" Han prøvede at kysse mig, jeg holdte mig tilbage, men det kunne jeg ikke så vi kyssede. Han sagde "er det overbevisende nok?" "Lidt, men hvis du kyssede mig igen, er jeg overbevist" vi kyssede lidt mere, men så ringede der ind til time, så vi gik ind. Vi skulle havde histore sammen altså, først G og anden G. Vi skulle havde gruppe arbejde, man skulle være 5 i vær gruppe. Læren bestemte hvem man skulle være sammen med, og jeg skulle være sammen med Jack, Mathias, Nick og Rikke, fed gruppe!

CamDove le storie prendono vita. Scoprilo ora