Nick

882 8 2
                                    

Cam's synsvinkel.

Nick svaret" ja skat vi er kærester? Jeg sagde til mig selv "ad!" jeg svaret ham ikke, jeg lage min mobil ned på bordet og gik ned for at se om min mor var kommet hjem for det håbede jeg ikke at hun var. Da jeg kom ned så jeg min mor sov på sofaen med en eller anden mand og med en øl i hånden. Jeg gik op i seng igen. Jeg fandt aldrig ud af hvem jeg har sovet sammen med i min seng, nøgen, men jeg var træt så jeg lage mig op til ham igen.

3 timer senere.

jeg vågnede af min mor som prøvet at råde op. Hun hader at råde op, men min far kommer hjem i dag så hun bliver nød til det. "skal du ikke i skole idag Cam?" sagde min mor til mig "jo" sagde jeg træt "hvad er Klokken mor?" "den er 10.23 " "fuck!!! jeg skal møde om 7 Minutter" jeg løb ind på mit Badeværelset og jeg lage hurtigt lidt mascara på og lidt puder også børstede jeg mine tænder, så gik jeg ind til mit skab og tog noget tøj på (i kan se på min instagram hvad hun har på. naja_christensen) jeg løb hen til min skoletaske og pakkede den og gik ned og tog sko på, så gik jeg ud og tog min cykle og cyklede i skole. Jeg kom hen til skolen klokken 10.40, jeg gik ind på skolen og så ind til min klasse.

Nick's synsvinkel.

Cam kom ind af døren, selvfølglig kom hun forsendt. vi havde historie med Susanne så hun fik helt sikkert bare en eftersidning. Susanne sagde "Camilla, hvorfor kommer du forsendt?" "fordi jeg holdet en fest igår" "hvorfor holdet du fest på en onsdag?" "fordi det er sjovt" "eftersidning efter skole" hvad sker der hvis jeg ikke kommer?" "Så bliver du smidt ud af skolen og ja det tæller som fravær" Camilla satte sig ned og fandt sine bøger frem. Der ringede ud

Cam's synsvinkel

Rikke kom hen til mig, jeg sagde "Hej Rikke" "Hej mus" "hvad lavede dig om Jonas i går" "hvad i går, hvad" "dig og Jonas" "nå ikke noget" Rikke gik ud af klassen, jeg gik med. Jeg sagde "jo der skete noget, hvad?" "Mig og Jonas var sammen i går, på den måde og vi var også sammen i dag" "var det godt?" "Ja, hvem skulle tror Jonas var så god" vi stå og grinede. Rikke sagde "hvad med dig og Nick?" "Jeg vil ikke være sammen med ham, så jeg slår op med ham" "okay det er synd for ham" "hvorfor er det synd for ham?" Rikke går væk fra mig. "Rikke!!"

CamWhere stories live. Discover now