*
2020
Bir dünya düşünün.
Kıyametin koptuğu bir dünya.
O gün,
İlk güneş ve Ay aniden karardı. Yıldızlar dağılıp teker teker gökyüzünden dökülmeye başladı. Yer, büyük bir şiddetle,sarsıntısıyla, sarsıldı. Yeryüzü, ağırlıklarını çıkarmaya başladı.Denizler kaynamaya ve fışkırmaya, cehennem alevlenmeye ve cennet yaklaşmaya başladı. Gözler dehşetten kamaştı ve insanlar kaçmaya çalıştı, fakat sığınacak bir yer bulamadılar. Cennetin bile cehennem gibi hissettirdiği zaman, insanlar son arzularını bahşetti. Hayvanlar dehşete düşüp, korkudan can verdiler. Dünyanın her bir yanından acı dolu çığlıklar yükselirken, dağlar, müthiş zelzeleler ile yeryüzünde koparılıp havaya atıldı. Yanardağlar patladı ve dünya yaşanamaz hâle geldi.
Topraktan, insanların daha önce görmediği, tabirini bile doğru düzgün belirleyemedikleri yaratıklar çıktı.
İnsanlara aç yaratıklar, ortalığı adetâ kan gölüne döndürdüler.
İnsanlar bu kabusun bitmesini beklerken,
Cehennem dondu.
Her yeri buz kapladı.
İnsanlar kaçıp hayatta kalmaya çalıştılar.
Ve o günden sonra,
Güneşin her sabah doğuşuna güvendiler.
*
2032
Yunanistan / Atina
Jaiden, "Elias dikkat ett !"
Etraf bembeyaz bir gelinliğe bürünmüştü.Önlerinde sınırsız ve taze bir beyazlık vardı. Yukarı çıktıkça sis ve kar yoğunlaştı, tepeler kefenlenmiş dev bedenler gibi her iki taraftan da yükseliyordu. Soğuk kokar mıydı?Elias zar zor yürüdüğü daracık yerde, sıkışıp kalmıştı. Ayağının altından bir şeyler düştüğünü gördükten sonra panikledi ama kimseye birşey çaktırmadı.
"Demek beni düşünüyorsun jai?" dedi kendinden çok emin bir şekilde.
Jaiden,"Burada birimiz ölürse tanrılara hepimiz hesap veririz. Senin o küçük tilki bedeninin ölmesi umrumda değil."
Elias gülerek, "At kafası." dedi.
Kahkahası, dağlar arası yankı yaparak jaiden'nın kulaklarına büyük bir hızla girdi. Jaiden bu kurnaz olmayan saf salak tilkiye meydan okumaya karar verdi.
Jaiden,"Bir tilki için fazla cesaretlisin."
Elias,"Birazdan olacaklardan sorumlu değilim"
Alexis,"Yaklaşık bir ay boyunca size katlandığıma hala inanamıyorum."dedi büyük bir soğukkanlılıkla.Beatrice gülerek,"Bir yıl demek istedin."
Alexis,"Unutmaya çalışıyorum."
Alexis, yüzüne vuran soğukla bir kez daha anladı gerçeği. "Kuşlar soğuktan nefret eder." dedi içinden, pelerinini kendine daha da çok sardı ve bir an önce bu yolculuğun bitmesini diledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tale as old as time ( Zaman kadar eski hikaye )
FantasyTam kılıcım cehennem gibi güzelken, Aklıma düşüyorsun.