İşlemlerimi halledip uçağın kalkmasını bekliyordum. Jeon la aynı sırada aramızda iki kişiyle oturuyorduk. Ben cam kenarında o ise koridor kısmındaydı.Anonsla beraber sonunda havalandığımızda gözlerimi kapayıp kulaklığımı takarak kafamı cama yasladım. Müzik dinlemeyi her koşulda severdim. Sesi yüksek ve slow müzikler hep beni hayal dünyalarına sokar o dünyalarda güzel anlar yaşatırdı. .
Az sonrasında dürtüklenen kolumla gözlerimi aralayıp yan tarafıma döndüğümde şok içerisinde kulaklığımı çıkardım.
- Yok artık Amına koyayım. Napıyosun burda. Adam nerde.
İlerideki koltuklara baktığımda Jeon un koltuğundaki adamı farkettim. Hangi ara yer değişmişlerdi. Jeon cidden.
" Kendileri oraya oturmayı çok istedi bende kıyamadım oturttum. Ne iyi yapmışım değil mi ? "
- Aptalsın Jeon.
Onun görmeyeceği şekilde gülümseyerek tekrardan cam tarafına döndüm. Jeon buna izin vermeyerek kulaklıklarımdan birini çekiştirip dönmemi sağlamış ve tuttuğu bi tanesini kendi kulağına geçirmişti.
- Jeon cidden rahat vermeyecek misin ?
Kafasını iki yana .
"Hayır "
Ukala şey. Sıkıntıyla dışarı nefesimi vererek ofladım.
- Ne istiyorsun ?
Sonunda dercesine kafasını geriye yaslayıp eline aldığı kulaklığı elime geri bırakıp oturduğu koltukta dikleşti.
" Bu konularda daha önce hiçbir deneyim yaşamdım. Ve ne yapacağım konusunda bi fikrim yoktu. Tuvaletin önünde yaşadığımız o an da asıl amacım sana açılmaktı fakat cesaret edip oracıkta yapamadım. Sonradan daha güzel birşekilde yapmayı düşündüm . Bizimkilere de fikir almak için danışmıştım ki onlarda böyle ısrar yolunu seçtiler. "
Yoongi ve diğerlerine danışırsan olacağı buydu. Onlar olayın ciddiyetini geç bildiğin Jeon ve beni birbirimize rezil etmek için kendilerince böyle birşey yapmıştılar .
Anlatmaya devam ederken yüzüme baktığında gözlerimi devirip ee dercesine kafamı salladım.
" kısacası aklımda planladığım bi aşk ilanım yok. Olmadığı halde sanki varmış gibi davrabıp daha da batırdım. Bizimkilerin adına özür dilerim. Seni kırmak utandırmak istememiştim. "
Üzgün olduğunu suratından okuyabiliyordum. Evet fazlaca utanmıştım, rezil de olmuştum
Bunu kabul etmesi de güzel. Ama ne diyeceğim konusunda da aklımda birşey yoktu." özür dilerim "
Kısık sesiyle dilediği özürle başını oynadığı ellerine indirdi. Kıyamıyordum ona. O gün malum yerine vurduğumda bile saniyesine pişman olmuş canının fazlaca yanmasından geceye kadar onu düşünmüştüm. Böyle de iyi niyetli bi insandım işte.
- Önemli değil.
Özrünğ kabul etmiştim. Bu güzel birşeydi fakat hala beni rahatsız etmesi konusunda oldukça ısrarcıydı. Bunu da kulağımdaki kulaklığı tekrar kulağına takıp önüne dönerek gözlerini kapatmış uyur vaziyette dinlediğim müziğe eşlik etmesiyle belli ediyordu.
Onu tanımadan önce bu kadar ukala olduğunu bilmiyordum. Benden sonra mı böyle olmuştu acaba.
Bir süre yanımda gözleri kapalı uyuma modundaki Jeon u izledikten sonra aynı şekilde gözlerimi kapayıp kendimi uykunun kollarına bir miktar saldım.
Ukala da olsan tatlı çocuksun Jeon.
- - -
Bölümü yazalı çok oldu fakat içime sinmediği için atmamıştım. Ve hala içime sinmedi :(
Kitap saçma geliyor gibi kaldırmak istiyorum ama istemiyorum ne yapmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Perverse | Jungkook •Texting• ✔
Fanfiction[Tamamlandı ] - JEonjk : Selam bebeğim Seni instada gördüm Beğendim Kendime İstiyorum. - • 220519 | 130120 -Tüm hakları saklıdır -Texting -Bxg Nora | 2019