29

2.2K 164 13
                                    


- Ben gidiyorum.

Üzgün çıkan sesimle beraber salonda koltuğa kamp kurmuş halde uyuklayan sevgili kuzenim ve teyzem odaklarını bana çevirdi.

" Nereye "

Teyzem pek umursamadan. Muhetemelen gezmeye çıkacağımı ya da arkadaşlarımın yanına gideceğimi zannettiği için rahattı.

- Seule dönüyorum. Dedim ciddiyetle. Teyzem elindeki iğne ipliği yanındaki masaya bırakmış Yoongi ise yattığı yerden doğrulmuştu.

" Ne neden ? Hani temelli gelmiştin. ?"

Teyzem ellerini dizlerinde birleştirdi.

- Büyükannem. Rahatsızlanmış. Yanına gitmem gerekiyor.

Sabah bayan Choi den - Büyükannemin komşusu -  aldığım telefonla büyükannemin fenalaştığını ve dünden beri hastanede yattığını aynı zamanda da beni çağırdığını öğrenmiştim.

Büyükannem dirençli kadındı. Oldukça dikti. Seninle bi arkadaş kadar yakın olabiliyordu çoğu zaman . Eğlenmeyi ve eğlendirmeyi seviyordu. Yaşı olmasa tam knka olmalık bi insandı büyükannem.

Fakat artık yaşlılık karşı konulamaz bi hastalıktı. Bu da onu yavaş yavaş çökertiyordu.

Buraya temelli gelmiştim evet. Fakat benden başka kimsesi olmayan büyükannem -babamın annesi- bu durumdayken şuan burda olamazdım.

"Seninle gelmemi ister misin ?"

Yoongi ne kadar umursamaz görünse de öyle olmadığını biliyordum. Bana önem verirdi. Atışmalarımız bir yana şu hayatta sırlarımı paylaşabildiğim yanında rahat hissettiğim tek kişiydi.

Kafamı iki yana sallayarak reddettim.

- Gerek yok biletimi aldım 1 saate uçuş. 

Teyzem ayaklanıp yanıma geldiğine elimi tutup az önce oturduğu koltuğa kendiyle beraber beni de oturttu.

" İyisin öyle değil mi ? "

- iyiyim. Sonuçta şuan iyi ve beni istiyor. Eğer sorun olmazsa onunla beraber gelmek istiyorum geri.

Bu fikri Bayan Choi beni aradıktan sonra düşünmüştüm. Eğer ki burada devam edeceksem büyükanneminde yanımda olması bana en iyi gelen şey olacaktı.

"Tabiki kızım bu çok güzel olur. " teyzem hiç düşünmeden kabul etmişti teklifimi. Yoongiyse en az benim kadar mutluydu. Büyükannemle çok iyi anlaşırlar birbirleriyle benim dahi bilmediğim sıralar paylaşırlardı.

Büyükannem kız meseleleri konusunda Yoongiye tavsiye verdiğini bile duymuştum.

-

Yarım saat içerisinde hazırlanmış havaalanına gelmiştik. Teyzem evde kalmış Yoongi , Jin hyung un arabasını alıp beni yolcu etmeye gelmişti.

Bekleme salonunda oturup ikimizde elimize telefonlarımızı alıp anonsu beklemeye başladık.

" Hyung , Bong Su ! "

Tanıdık sesten duyduğum ismimle başımı kaldırdığımda elinde valiziyle karşımıza dikilmiş Jeon u asla beklemiyordum.

- Senin ne işin var burda.

Hızla Yoongi ye dönüp onun başının altından çıkıp çıkmadığını kontrol ettim.

- Sen mi söyledin. ?

Gördüğüm kadarıyla o da şaşırmış şekilde Jeon a bakarak dediğimi reddetti.

" Oğlum ne işin var lan senin burda ?"

Yoongi yerinde dikleşip sorduğunda Jeon valizine dayanıp kollarını göğsünde birleştirdi.

" Hyung size söylemiştim ya abimin yanına gideceğim diye "

" Haa. Tamam lan tamam. Jung hyun un mezuniyeti vardı oraya gidecektin. O benim aklımdan tamamen çıkmış. "

Jungkook un abisi mi vardı. Yoongi bunu bana nasıl söylemedi. Kısa zamanda Yoongiden ayrıntıları öğrenme fikrini aklımın ufak bi köşesine sıkıştırdım.

Ben sessiz kalırken uzun zamandır konuşmadığım ve mesajlarına dönmediğim Jeon kaşlarıyla beni işaret edip

" Ee Sizin ne işiniz var burda. "
Diye sordu.

Ben Sanane diye cevabı yapıştıracakken Yoongi benden önce davrandı.

" Bongie Geri dönüyorda onun için geldik. "

Yüz ifadesi değişmiş kollarını salıp ikinci kez göğsünde birleştirdi.

" Benim neden haberim yok bundan "

" Olması mı gerek ? "

Yoongiyle ikisi konuşuyor ben susuyordum resmen . Bu mesele gelişimde de olmuştu.

Bana benim neden haberim yok demiş ben de Yoongi nin verdiği cevabı verip olması mı gerek demiştim. Şimdiyse gidişimde oluyorsu aynı konuşma.

Kafasıyla onayladığında ukala tavırla öne atılıp konuşmak üzereyken Uçağın kalkış anonsuyla konuşmak için açtığım ağzımı geri kapayıp valizimi tutarak ayaklandım.

- Görüşürüz. Yoongi.

- Görüşürüz Jeon.

Elimle Arkamdan selam verip giriş alanına doğru arkama dönmeden ilerledim.

Bu çocuk resmen her yerdeydi. Ben ondan kaçarken onun hep karşıma çıkması sinirlerimi bozuyordu. Aynı zamanda da güzel hissettiriyordu. Onu görmek güzeldi.

Onu aslında daha önce tanımıştım. O beni tanımadan önce.

- - -

-  30 .bölüm akşama gelecek -

Mr. Perverse | Jungkook  •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin