Busana ineli 10 dakika olmuştu. Havaalanında birkaç işi hallettiğimiz sıra Yoongi ve Jin bizi çıkış kapılarının orada bekliyordu.
Jungkookun yardımıyla havaalanından çıktığımızda Yoongi koşar adımlar yanımıza gelip büyükannemin kolundaki elimi çekerek benim yerimi aldı.
Jin ise sürüklediğim valizleri elimden alıp yükten kurtulmama yardımcı olmuştu.
" Yoongi ah küçük adam özlemişim seni. "
Büyükannem Yoongi yi en az benim kadar severdi. Beraber olduklarında birbirleriyle atışır espiriler yapar gülerlerdi. Onları öyle izlemek beni hep mutlu eden şeylerdi . Ailemden geri kalan sevdiklerimin bir arada mutlu olması beni de mutlu ediyordu.
" Bende seni büyükanne özlettin kendini "
Arabaya geldiğimizde Yoongi ve Büyükannem öne , ben Jungkook ve Jin de arkaya oturmuştuk.
Yol boyunca Büyükannem ve Yoongi birbirlerini görmediği zamanlarda yaptıkları şeyleri anlatıp muhabbet ederken biz arkada sessizce onları dinliyorduk.
Jungkookla uçakta aramızda geçen şeyden dolayı pek yüzüne bakamıyordum. Ne kadar utanmaz bi insan olsam da ona karşı biraz çekiniyordum.
" Hyung beni eve yakın bi yerlerde indirsene annemler bekliyor " diye sessizlipi bozan Jungkookla Yoongi evlerine yakın bir yerde arabayı durdurmuştu.
Jungkook , Jin le aramızda kaldığı için ilk ben inmiş ardından Jungkook inmişti arabadan. Arabanın bagajından çantasını aldığı sırada onu bekliyordum.
" yarın akşam meydandaki parkta seni bekleyeceğim. " eşyalarını alıp bagajı kapattığı sıra söylediği şeye tepki vermeyip sadece başımla onayladım.
" Hadi şimdi bin " dedi arabayı göstererek . "Görüşürüz " dedikten sonra bindiğimde Yoongi arabayı Jungkooku gerimizde bırakarak sürmeye devam etti.
kısa sürede eve geldiğimizde bu sefer bizi kapıda karşılayan teyzem olmuştu. Arabadan eşyaları indirip büyükannemi de indirdiğimizde Yoongi bi kolundan ben bi kolundan tuttum.
"O kadar da yaşlanmadım abartıyorsunuz ama "
" Evet hala genceciksiniz. Yaşlı olan Bong ." Diyerek büyükannemin kahakaha atmasını benimde kötü kötü bakmamı sağladı Yoongi.
Teyzem bi çırpıda yanımıza gelip büyükanneme sarıldığında tuttuğum kolunu bırakıp eşyalarımı Jin den aldım. Onlar sarılıp özlem giderirken içeri geçip Jin le beraber büyükannemin odasına eşyalarına koyduk.
Ceketimi çıkarıp çantam ve telefonumu koyacağım sıra telefonuma gelen bildirime baktım.
JeonJk : Eve vardınız mı ?
Bony : Evet şimdi girdik. Sen ?
JeonJk : Evet. O zaman siz yerleşin yarın görüşürüz.
Bony : Tamamdır :)
Günü büyükannemin eşyalarını yerleştirmek teyzemlerle koyu muhabbet etmek ve dinlenmek için odama geçip yatmamla bitirmiştim.
Üzerimi değiştirip kendimi yatağa bırakarak Jeon u düşünmeye başladım. Bi anda ona karşı olan tavrım tuhafına gitmişti bunu uçakta yaptığımdan sonra farketmiştim. Ama alışmalıydı. Artık ona karşı kapalı olmayacaktım.
Bu sefer de yarını düşünmeye başladım. Ne diyecekti ne yapacaktı bilmiyorum ama yarından sonra bazı şeylerin değişeceğini tahmin edebiliyorum . Mesela Jeon la aramda olacakları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Perverse | Jungkook •Texting• ✔
Fanfiction[Tamamlandı ] - JEonjk : Selam bebeğim Seni instada gördüm Beğendim Kendime İstiyorum. - • 220519 | 130120 -Tüm hakları saklıdır -Texting -Bxg Nora | 2019