2.Bölüm:Tesadüf

24 5 0
                                    

Evet yeni bir bölümle tekrardan karşınızdayım.

iyi okumalar

medyada;Ardıç Atay

.................................

sabahın köründe Hamza itinin aramasıyla fırlamıştım.Beni mekana çağırınca uyku mahmurluğuyla kavga etmiştim.Şimdi mekanda adam çalıştırmak için odama hazırlanmaya gidiyordum.

Hamza'nın kaçak olarak işlettiği dövüş yerinde hem çalıştırılıyordum hem de müsabakalara çıkıyordum.Şimdi de akşam ki müsabaka için adamı çalıştırmamı istemişti it.

Küfür ederek koridoru yarıladım.Odamı görünce içeri girip kapıdan hıncımı almak istercesine hızla çarptım.

'it oğlu it gebermedin gitti'

hala söylenerek dolabımı açıp müsabakalarda sürekli kendime özel tasarım baskılı yarım atletimi ve şortumu giydim saçımı tepeden toplayıp elimi sardım.

odamdan çıkıp alana geçince adamın beni beklediğini gördüm.Beni görünce anlamsızca bana baktı.

'sen misin o?'

beni aşağılayan ve küçümseyen bakışlarla sinir katsayım daha da artmıştı.

'evet lan ne oldu beğenemedin mi?'

öfkeli çıkan sesimle bana sinirli sinirli baksa da ringe girdi.

'göster marifetlerini cici kız'

'cici kız' demesiyle damarıma daha da basmıştı.Atak yapması için bekledim tam da beklediğimi yapıp ilk atağı kendisi başlatmıştı.Kolunu çevirip arkadan dizine geçirince önümde eğildi.

'Bir daha küçümse bakalım'

 Alttan alttan laf sokup inlemesine daha fazla dayanamayan kulaklarımdan bıraktım.

'Eee kimmiş cici kız?'

Alay edince sinirlenip üzerime yürüdü yine öfkesinin kurbanı olması onu her zaman yenilgiye düşürürdü.

Kontrollü değildi kendini dizginlemesi gerekiyordu.Bu sefer sağ kroşe yapmasıyla elimi öne getirip engelledim ve yüzüne yumruğumu geçirdim.Şaşkınlıkla yerden kalkamadı bende hırsımı alamadığım için gerildim.

'Bugünlük inanma süremizin sonun geldik cici kız'

Ona yaptığım imayla sinirlense de kalkmadı.Bende odama doğru yürüdüm saate bakınca 1 saat geçtiğini fark ettim.Duş alıp üzerimi değiştirdim.

Her zaman ki kıyafet stilimi giyip mekandan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her zaman ki kıyafet stilimi giyip mekandan çıktım.Hamza itinin kazandığım müsabakalarla bana aldığı son model motoruma binip gaza bastım.Arabalara makas atıp geçtim sinirimi atmam için sahil kenarına çektim ve kaskımı çıkartıp bir sigara ateşledim çiseleyen yağmurla burnuma ulaşan toprak  kokusuyla derin nefes alıp gözlerimi kapattım işte huzur buydu benim için 

KAYIP SEVDA (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin