#6

784 18 8
                                    

Jennie kpop'un iki vokal efsanesinin kızı. Tabii durum böyle olunca ondan vokal pozisyonunda olan bir idol olmasını bekleniyor. Ama o içinde hep bir rap sevgisiyle büyümüş. Ve en büyük hayali annesi ve babası gibi bir efsane olmak. Bir rap efsanesi. Sorun şu ki ailesi rapi bir gürültüden farklı görmüyor. Bu yüzden onu rapten uzak tutmak için her şeyi yapıyorlar.

Bir gün arkadaşlarıyla bardayken yeraltı rapperlarının kralı Min Yoongi (a.k.a Suga) sahne alıyor. Jennie hayranlıkla onu dinliyor. Ve onunla tanışmak istiyor. Oradaki birkaç tanıdık sayesinde tanışıyor. Ama Suga beklediği gibi iyi biri çıkmıyor.(Tabii Jennie sonradan iyi biri olmadığını anlayacak.) Suga ona kibar davranıyor. Ama içeceğine Jennie fark etmeden çok güçlü bir uyuşturucu atıyor.

Jennie sonraki gün yine Suga'yı görmek için gidiyor ve yine uyuşturuculu sudan içiyor. Bu birkaç hafta böyle devam ediyor. Jennie Suga'yla iyi arkadaş olduğunu zannediyor. Hatta ondan hoşlanmaya başlıyor. Ama gerçekler çok daha farklı. Suga'nın tek istediği Jennie'nin parası.

Suga Jennie'nin bağımlı olup olmadığını anlamak için ona bir test yapıyor.(Jennie geldiğinde ona içecekten vermiyor) Bu test sonucunda Jennie'nin bağımlı olduğunu anlıyor. Ona her şeyi anlatıyor. Jennie gerçekten çok üzülüyor. Kalp ağrısını geçirmek için daha fazla uyuşturucu almaya başlıyor. 2-3 ay boyunca uyuşturucuyla birlikte fuhuş gibi kötü şeylere bulaşıyor. 3. ayın sonunda arkadaşı Jisoo'nun yardımıyla psikolojik destek alıyor ve kötü alışkanlıklarını bırakıyor.

İçindeki gittikçe büyüyen nefretle Yoongi'den intikam almak istiyor. Bunun için bir plan yapıyor. Plan şu: Yoongi'den daha iyi ve ünlü olacak ardından parası ve şöhretini kullanarak onu sokağa çıkamaz 5 parasız biri olarak bırakacak.

Bunu yapabilmek için Devil's Daughter adlı bir sahne adıyla yeraltı rapperlarının içine karışıyor. Yetenek ve güzellikle kısa bir sürede Yoongi'yle aynı pozisyona geliyor.

Sahne almaya gittiği bir mekanda Yoongi'yle tekrar karşılaşıyor. Yoongi'yi yıllar sonra tekrar görmek onu çok üzüyor ve içerek sarhoş oluyor. Yoongi Jennie'nin bu halinden yararlanarak onunla birlikte oluyor. Sabah olduğunda Jennie büyük bir baş ağrısıyla uyanıyor. Yanında gördüğü bedeni ve üstünde olması gereken kıyafetleri yerlere saçılmış şekilde görünce her şeyi anlıyor.

O gün o bardan çıkarken bir yemin ediyor. Min Yoongi'nin sonu olan bir yemin.

Gerisini siz getirirsiniz.

Oy atarsanız sevinirim. ( ͡ ͜ʖ ͡ )♡

zoraki evlilik yerine yazabileceğiniz fic konulariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin