Love In First Sight

4.5K 170 4
                                    

"အားလံုးပဲ မဂၤလာပါရွင္ Love and Story အစီအစဥ္ကေနျပန္လည္ႀကိဳဆိုလိုက္ပါတယ္, ဒီေန႔မွာေတာ့ အခုႏွစ္မွာ အရမ္းကိုနာမည္ႀကီးေနတဲ့ Goddess Of Event ဆိုၿပီး လူသိမ်ားတဲ့ Event planer ေခ်ာေခ်ာေလးကိုဖိတ္ေခၚထားပါတယ္, အားလံုးလဲ ကြ်န္မလိုပဲ သူ႔အခ်စ္ေရးကို စိတ္ဝင္စားၾကမယ္ထင္ပါရဲ႕"
"မဂၤလာပါ Juria ေရ"
"ဟုတ္ကဲ့ မဂၤလာပါရွင္"
"အခု ညီမတို႔ အစီအစဥ္ကိုၾကည့္႐ွဳေနတဲ့ သူေတြကိုအမအေၾကာင္းေလးမိတ္ဆက္ေပးပါဦး"
"အာ.. ဟုတ္ကဲ့ အမကဂ်ဴရီယာပါ အမကေတာ့ Event and Wedding Planer ပါ"
"ဟုတ္ကဲ့ အမရဲ႕ပြဲေတြကတကယ္ကို နာမည္ႀကီးပဲေနာ္ အထူးသျဖင့္ wedding ေတြ , ဒီမွာဆို အမစီစဥ္တဲ့ပြဲနဲ႔မွ မဂၤလာေဆာင္ခ်င္တဲ့သတို႔သမီးေတြ အမ်ားႀကီးပါပဲ"
"ဟမ္း.. ဒါကအမရဲ႕ Team ကေတာ္လို႔ပါ အမက idea ေလာက္ပဲေပးတာပါ"
"ဟုတ္ပါၿပီ ပရိတ္သတ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကစိခ်င္ေနၾကတယ္ အမသူမ်ားပြဲေတြပဲစီစဥ္ေနတာ အမအတြက္ေရာဘယ္ေတာ့မွစီစဥ္မွာလဲတဲ့"
"ကဲ..  ဒါကေတာ့ေျဖရခက္တဲ့ေမးခြန္းပဲ"
"အမ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုမွာ အမရဲ႕ one sided love အေၾကာင္းေျဖထားတာေတြ႕ရတယ္ အဲ့တာေတြ႕ၿပီးထဲက ညီမအရမ္းကိုစိတ္ဝင္စားေနတာ အမအေနနဲ႔ အဲ့အေၾကာင္းအရာေလးကိုမ်ား ဒီအစီအစဥ္မွာ ေျပာျပခ်င္လား"
"ရရဲ႕လား... ဒီအစီအစဥ္မွာက အိမ္ေထာင္သည္ေတြပဲလာတာေတြ႕ေတာ့ အမကိုဖိတ္တုန္းကေနာ္ေတာ္အံ့ၾသခဲ့တာ "
"လူတိုင္းမွာေတာ့ ပံုျပင္ေလးေတြရွိဖူးတယ္မလား ညီမတို႔က အမရဲ႕ပံုျပင္ေလးကိုစိတ္ဝင္စားပါတယ္ , ညီမလိုပဲ ပိရိတ္သတ္ေတြလဲစိတ္ဝင္စားေနၾကပါတယ္"
"ေျပာရရင္ အမရဲ႕ပံုျပင္ေလးက တစ္ဖတ္သတ္အခ်စ္ပံုျပင္လို႔ဆိုရမွာေပါ့ ဟဟား"
-----

" စေျပာရရင္ေတာ့ သူ႔ကိုုစသိခဲ့တာ လြန္ခဲ့တဲ့ ေျခာက္နွစ္ေက်ာ္ ခုုႏွစ္ႏွစ္ေလာက္တုုန္းကထင္ပါတယ္ Heroic Dynasty Game ထဲမွာ စသိခဲ့တာ. ဒီဂိမ္းေဆာ့ျဖစ္တာကလဲ ၁၀ တန္းတုန္းက ဂိုုက္ဆရာအကိုုၾကီးကိုု ၾကိဳက္လိုု႔ သူနဲ႔ ပိုုရင္းႏွီးခ်င္လိုု႔ အေျကာင္းရွာရင္း ေဆာ့ျဖစ္တာ.အဲ့လိုုနဲ႔ စြဲသြားတယ္ဆိုုပါေတာ့. ေနာက္ပိုုင္းသူတိုု႔ Guild ထဲေတာင္ဝင္ျဖစ္သြားတယ္ကိုု႕ Crush ၾကီးရွိတာကိုုး.ေက်ာင္းေတာင္ရွိဆရာတဲ့ ကြန္ျပဴတာကိုု ေရြးခဲ့တာ."
"ေအာ္ အဲ့တာဆို အမကြန္ျပဴတာနဲ႔ဘြဲ႕ရတာေပါ့"
"မဟုတ္ဘူး အမ ဒုတိယႏွစ္ၿပီးေတာ့ ေက်ာင္းနားၿပီး Hotelier ဘက္ကိုေလ့လာခ်င္တာနဲ႔ ႏိုင္ငံျခားထြက္သြားခဲ့တာ"
"ေအာ္"
"အဲ့နွစ္ကပြဲလုုပ္ေတာ့ အမ အသင္းကျပိဳင္မယ္ဆိုုေတာ့သြားအားေပးတာေပါ့. ပထမဆံုုးအၾကိမ္သူ႔ကိုု စေတြ႔ဖူးတာပဲ. ဆရာ မိတ္ဆက္ေပးလိုု႔ သုူ႕နာမည္သိခဲ့ရတယ္.အဲ့မွာစကားေတြဘာေတြေျပာရင္း FB Acc ေတြဘာေတြ အပ္နဲ႔ပဲ လြယ္လြယ္ေျပာရင္ရင္းႏွီးသြားတယ္ဆိုပါေတာ့. အဲ့လိုနဲ႔ပဲ သူဆိုတဲ့လူသားတစ္ေယာက္နဲ႔ စၿပီးသိခဲ့ရတယ္."
"အမ နာမည္ေတာ့ထည့္မေျပာေတာ့ဘူးရတယ္မလား ဟီး"
"ရပါတယ္"
"Love in first sight ဆိုတာကိုယံုလား? "
"...."
"အမေတာ့ယံုတယ္ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူ႔ကိုျမင္ျမင္ခ်င္းသေဘာက်ခဲ့မိလို႔. ဟုတ္တယ္ သူ႔ကိုေတြ႕လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာပဲ သိလိုက္တယ္ သူ႔ကငါ့ရဲ႕ soulmate ဆိုတာကိုေပါ့ ကို႔ရင္ခုန္သံက မညာဘူးေလ. သူၿပိဳင္ပြဲဝင္ေနတုန္း စင္ေပၚမွာဂိမ္းေဆာ့ေနတဲ့ပံုက တကယ္ကို ၿပိဳင္ဘက္ကင္းပဲ. ကို႔ဖုန္းထဲမွာ သူ႔ပံုေတြဆိုတာ မနည္းမေနာပဲ. နားတဲ့အခ်ိန္သူတို႔ေနာက္လိုက္ခ်င္ေပမဲ့ ေက်ာင္းကစိီနီယာေတြအဖြဲ႕ကလည္း လာၿပိဳင္ေတာ့သြားႏႈတ္ဆက္ရေသးတယ္. စီနီယာ႔တို႔အဖြဲ႕က နာမည္ႀကီးပဲေလခုေခတ္ကေလးေတြေတာင္ အမနာမည္ေျပာရင္သိမွာ ဒါေပမဲ့ ဘာလို႔မွန္းေတာ့မသိ အမဂိုဏ္းကလူေတြကအားေန စီနီယာတို႔ဂိုဏ္းကိုရန္သြားသြားရွာေနတာ.ထားပါ. ဒီလိုနဲ႔လိုရင္းမေရာက္ေတာ့ဘူး."
"ကံေကာင္းတာလား ကံဆိုးတာလားေတာ့မသိဘူး အမအျပင္မွာ Dipaloma သင္တန္းတစ္ခုမွာအေမ့ အဆက္အသြယ္နဲ႔ Assistant Guide ဝင္လုပ္တဲ့အခ်ိန္ သူတို႔ကလည္း အဲ့မွာလာတတ္ၾကတယ္ေလ"
"အမရဲ႕ Crush လား"
"ဟုတ္တယ္ သူနဲ႔ ဆရာ့ရဲ႕ညီေလးနဲ႔ ေနာက္တစ္ေယာက္နဲ႔.  အဲ့တုန္းကတကယ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တာ ဒါေပမဲ့ ကံၾကမၼာဆိုတာရက္စက္တယ္ေလ သိတယ္မလား တုဖည္းျဖည္းနဲ႔အမသိလာရတာက သူကသူ႔သူငယ္ခ်င္းေကာင္ေလးကိုစိတ္ဝင္စားေနတာေလ. ေနာက္ေတာ့ အမလည္း အေစာကေျပာသလိုပဲ ေက်ာင္းထြက္ႏိုင္းငံျခားသြားဖို႔ျပင္ဆင္ဘာညာနဲ႔ အဆက္အသြယ္ျပတ္သြားလိုက္တာ အခုထိပဲ"
"အာ့တာဆို အခုေကာ သူ႔ကိုပဲသေဘာက်တုန္းပဲလား ၾကားမွာေကာရည္းစားေတြဘာေတြထားေသးလား"
"ဟယ္ အဲ့လိုေတြေမးတယ္ေနာ္ တို႔အေမသိသြားရင္ ျပႆနာပဲ ဟားဟား"
"ထားၾကည့္တာေပါ့ အမဟိုေရာက္ေတာ့ ဒါေပမဲ့လည္းစိတ္ထဲသူမွသူျဖစ္ေနတာကို"
"အခုေခတ္ စကားနဲ႔ေျပာရရမယ္ဆိုရင္ အမရွခဲ့တာေပါ့"
"ဟားဟား အင္းေပါ့ အဲ့လိုေျပာလို႔ရတယ္ social media ေတြမွာသူနဲ႔ Fri ျဖစ္တုန္းကဆို သူ ပံု ေတြတင္တိုင္းငိုရတာ ေနာက္ပိုင္းအမလည္း block လိုက္တယ္ ၿပီးေတာ့ စာပဲအာရံုစိုက္ျဖစ္ေတာ့တယ္.အာ့တာေၾကာင့္လဲ ဒီေန႔လိုေအာင္ျမင္လာတာထင္ပါရဲ႕"
(အပိုေတြ deadline ကဖင္ထဲဝင္ေနၿပီ ဘာစာအာရံုစိုက္တာလဲ 🤣)
"ဟုတ္ပါၿပီ ေၾကကြဲစရာဇာတ္လမ္းေလးေပါ့ေနာ္ ကဲပါသိခ်င္တာလဲစပ္စုၿပီးၿပီ အခ်ိန္လဲေက်ာ္ေနၿပီဆိုေတာ့ ဒီမွာပဲႏႈတ္ဆက္ၾကတာေပါ့"
"အားလံုးပဲေကာင္းေသာေန႔ေလးပိုင္ဆိုင္ၾကပါေစေနာ္"

One Sided Love (Z+U)   !COMPLETE!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt