-------??? Pov--------
Bežala som celou cestou. Bola mi zima a bola som celá mokrá od dažďa ale vedela som, že nemôžem zastať. Našli by ma.
Rýchlo som prebehla popod lampu a zahla som do tmavej uličky. V uličke bolo nahádzaných veľa vecí. Pomaly som ich preliezla a bežala som ďalej.
Zastala som a pozrela som sa pred seba. Predo mnou sa týčila veľká a zrejme aj opustená budova.
Tu by ma nemuseli nájsť. Pomyslela som si.
Pomaly som otvorila dvere. Trochu to buchlo ale inak bolo všetko v poriadku. Vošla som do vnútra a rozhliadla som sa.
Vyzeralo to tu ako po výbuchu. Krabice a veci porozhádzané, stoly a stoličky polámané, svetlá rozbité, a pódium?
Na tom zjavne vyzerajúcom pódiu boli postavené nejaké bábky? Ľudia? Manekíny? Nech už to bolo čokoľvek naštastie sa to nehýbalo.
Stúpila som o krok ďalej a rozsvietila som si baterku ktorú som mala v batohu. Zrazu som zacítila niečo mokré v topánkach. Zasvietila som si na nohy. Stúpila som do nejakej červenej tekutiny.
Zarazila som sa. Do čoho som to stúpila? V tom mi to došlo. To. Je. Krv.
Odskočila som nabok a rýchlo som sa vydala skúmať iné miesto. Pohla som sa k jednej z chodieb. Bolo ich tam teda viac. Pomaly som vošla do chodby a pozrela som sa pred seba. Uvidela som plagát na ktorom boli napísané pravidlá. Potom tu bolo pár ďaľších obrázkov nejakých humanoidných a robotích zvierat. Tak toto teda museli byť tie postavy na pódiu.
Pohla som s baterkou trochu nabok a uvidela som malú miestnosť s počítačom a starým telefónom. Pomaly som vošla do miestnosti a sadla som si na stoličku. Boli tu povešané plagáty, ako som už spomínala aj telefón a počítač so sledovaním kamier? Takže toto musela byť určite strážnická miestnosť. Uvidela som, že sú tu tlačítka na uzatvorenie dverí.
Skúsila som ich zatvoriť ale nešlo to. Asi došla batéria.
Zastavila som sa pretože som započula nejaký zvuk. Bežalo to. A rovno ku mne.Kapitola by Lucky. ⭐⭐🎉
YOU ARE READING
Zahalená maskou
FanfictionBežala som celou cestou. Bola mi zima a bola som celá mokrá od dažďa ale vedela som, že nemôžem zastať. Našli by ma. Rýchlo som prebehla popod lampu a zahla som do tmavej uličky. V uličke bolo nahádzaných veľa vecí. Pomaly som ich preliezla a b...