Kroky sa približovali. Už som aj videla nohy a tak som sa snažila dostať sa viac dozadu ale bránila mi v tom stena.
Zrazu kroky zastali a ja som pred sebou uvidela veľké kuracie nohy. Pomaly sa to skláňalo ku mne a ja som dúfala, že ma to prehliadne. Už som videla polovicu tela keď v tom momente prišiel niekto iný s modro-fialovými nohami keďže som videla iba nohy :P.
,,Poď!'' povedal jeden robotický¿ hlas, ,,Treba pomôcť Freddymu zasekol sa vo ventilácii."
Takže ďaľšia možná úniková cesta je ventilácia. Pomyslela som si. Na moje šťastie kuracie nohy odišli. Ale tie modro fialové boli stále na mieste.
Zadržala som dych. Ten niekto sa zohol dole a ja som uvidela robotickú zajačiu tvár s ušami a gitarou v ruke. ,,A-Ahoj? " snažilo sa to so mnou nadviazať dialóg, ,, Neboj sa ja ti neublížim. " Zdvihla som obočie a premeriavala som si ho.,, V-vážne! Ale ostatní by z toho asi veľkú radosť nemali. " povedal pomaly.
Ja som sa iba pozerala ako sa ma snaží presvedčiť. A teraz to prišlo. Chytil ma do rúk a bežal so mnou cez celú chodbu a ja som ani nestačila vnímať kde sa to vlastne nachádzam. Zaregistrovala som, že sme vošli do nejakej miestnosti a za nami sa zavreli dvere.
Keď ma pustil na nič som nečakala a rozbehla som sa hľadať cestu von. Ale márne som sa snažila niečo nájsť. Nebolo tu nič. Iba krabice ktoré som cítila rukami po tme. Pomaly som sa zosunula na zem.
Tma.
Tma.
Tma.
A tma. (XD)
Po chvíli som sa zobudila. Odpadla som? Alebo bol všetko iba sen?
Otvorila som oči a pozrela som sa pred seba. Aj tu bola tma. Som teda mŕtva? Ale niekto zasvietil svetlo. Potom som zistila kde som.
Okolo mňa to bolo ako v nejakom sklade. Krabice a mnoho iných vecí bolo rozhádzaných po zemi.
Steny boli sivé s jedným šachovnicovým pásom. Nad ním a pod ním bol jeden červený pás a jedna čierna čiara.
A potom som sa pozrela pred seba a uvidela som ho v "celej jeho kráse". Fialovo-modrý zajac-robot s bruchom a detailami ktoré boli svetlo-fialové.
,, Tak a teraz sa môžme v kľude porozprávať, " povedal pomaly, prišiel a sklonil sa ku mne.Dúfam, že sa páčilo. UwU
By Lucky. 🌟💙Ospravedlňujem sa za prípadné chyby. XD
Bye!
ESTÁS LEYENDO
Zahalená maskou
FanficBežala som celou cestou. Bola mi zima a bola som celá mokrá od dažďa ale vedela som, že nemôžem zastať. Našli by ma. Rýchlo som prebehla popod lampu a zahla som do tmavej uličky. V uličke bolo nahádzaných veľa vecí. Pomaly som ich preliezla a b...