pohled Matyho.....
Dotočil jsem z Moonem video...a chtěl jsme mu dnes napsat co k němu cítím...ale první to napíšu Dejzrovi...aby mi pomohl...spletu si chat a napíšu Moonovi...
Maty: Ahoj dejzre...potřebuju s něčím pomoct....
Moon: Ahoj...já nejsom Dejzr..ale okay s čím potřebuješ pomoct ?😄
Maty: oops špatný chat :D...ehh z ničím :D...
Moon: hmmm okay..🤔
"proboha"...řekl jsem si...šel jsem do koupelny si umýt obličej a pak jsem se vrátil...napsal mi Dejzr......
D: Ahoj ...co jsi potřeboval ? Samuel mi napsal že si ode mě něco chtěl ...co jsi chtěl ? ....
M:Nooo...zamiloval jsem se do....
D: do koho ?...
M: Sama....
D: cože ?!..
M: já vím jsem blbec ....
D: uhm a já ti mám jak z tím pomoct.....?
M: aby jsi mu to řekl ty ..já to nezvládnu...
D: ehh dobře ale nebudeš toho litovat?
M: neee,budu ti vděčnej...
dejzr mu to napsal ale pak mi napsal Moon...
Moon: maty ?
maty : ano ?
Moon: je pravda že..no...mě miluješ...
maty: ehh a-ano...
Moon:😳
pak jsem mu neodepsal...z červenal jsem a lehl si do postele a zchoulal jsem se do klubíčka...brečel jsem ....
pohled Sama...
nemohol som uverit...že ma maty miluje...okamžitě...som sa zbalil a šel na vlak....
o 3 hodiny neskor....
kupil som čokoládu a došel som k matyho dverim...zazvonil som a z dverí vykukl maty....
pohled matyho....
lekl jsem se co tady Samuel dělá...on mě obejmul a řekl..." ahoj..."....já.." a-ah-oj...c-co potřebuješ?.....Sam se na mě podíval a řekl..." zjistit pravdu..."....já.."j-jakou ??...podíval se mi do očí a zeptal se mě..." prečo máš oči od slz maty ?"...otřu si je.." t-to nic..."...on.."žádné nič..."...skočil na mě a já ho chytil a zrudnul jsem...."nestyd sa.." řekl mi.." já ta taky milujem..."...položil jsem ho na nohy na zem..." to nemyslíš vážně...."...
STOP!!
pokračování v příštím díle :D
vaše Baru UwU
ČTEŠ
🖤4 kluci..a jeden pár?!🖤
Fanfictionkdo miluje koho ?😏 Matem miluje moona nebo dejzr ...attacka ?a nebo moon dejzra ?? vše se dozvíte v příběhu :D.. okay.. je to moon + mattem tadaaa vyzrazeno :D