5

546 20 6
                                    

...až jsem z toho omdlel..¨

----------------------------------------------

rodiče mě odnesli do postele ...nevnímal jsem.....rodiče odešli z mého pokoje a byl se mnou Sam...chytl mě za ruku a čekal..já se vzbudil....on to nečekal a lekl se...já .."c-co se stalo ??"....Sam.." omdlel si .."....já.."..boha..."....Sam..šel ke dveřím a zamknul...já zrudnul...šel ke mě a byl nade mnou...chytl mě za ruce...."....S-Same...n-ne.."....byl jsem rudý...ale Sam mě neposlechl a pokračoval...sundával mi tričko...a líbal mě na krku...já vzdychal.."S-Same..."..vzdychal jsem jeho jméno...sjel dolů a líbal mě na bříšku... skrčil jsem nohy..cítil jsem takový divný pocit...a věděl jsem co to byl za pocit dal jsem si ruce tam dolů....on se kulišácky usmál a sjel tam dolů kde mám ruce...oddělal mi ruce pryč ...uchechtl se....já se zpotil...sundal mi kratase...já ze sebou škubnul...sednul jsem si ale Sam se nevzdal...sedl si za mě ...ze zadu mě obejmul....a položil jeho ruce tam na to dole ( však víte ne ?)....vzdychl jsem...on si sundal mikinu.... a plus k tomu mi sundal boxerky....kulišácky se usmál a já se nechal...vzal mého kamaráda do ruky a jezdil nahoru a dolů....já nahlas vzdychal ale ne zas tak že by mě slyšeli rodiče...zavřel jsem oči a jen vzdychal..on mi zašeptal do ucha .." to je můj kluuuk..."...zmáčkl mi ho a já sykl bolestí...Sam.."..mhhhh"...přestal a nechal mě odpočinout...přesunul se přede mě a díval se na mě.....

Samův pohled ...

byl jsem takový ten bad boy...ale chtěl jsem to i když jsem z Matyho cítil že se bojí...tak jsem si vzal jeho kamaráda do pusy a on vzdychal...udělal mi to do pusy a já to spolkl ...."...mhhh... dobře chutnáš <3 ".....maty.."h-he-h...."....začal konečně se mnou spolupracovat..takže mě začal líbat...usmál jsem se...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Boha help.... kill me pls..😶🔪 

vaše Baru

🖤4 kluci..a jeden pár?!🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat