2

577 23 0
                                    

já:" to nemyslíš vážně..."

----------------------------------------

Sam mi odpověděl..."myslím..."....a dal mi čokoládu do ruky.....já odpověděl..."d-děkuju...a-ale jak dlouho?"....Sam.."od té doby co jsme založili studiomoontv......"....vyhrnul jsem si rukávy...kde bylo vyřezané Samove jméno...(ještě jsem nezmínila v příběhu :D )....Sam.." o můj bože !"...(doufám že nevadí že budu Sama psát česky ...píšu to na počítači...a moje slovenština not good :D)....Sam.." proč to děláš ?!"....já.."nemůžu si pomoct...."...on na mě skočil a obejmul mě...a řekl.."už to proboha nedělej !!"...já.."lehko se ti to řekne....vím zkazil jsem si život......"....Sam.." no právě !...tak to nedělej... udělej to pro mě..." a udělal na mě psí oči...já..."budu se snažit..."..zatáhnu ho ke mě domů....ale rodiče nebyli doma...takže jsem si mohl dělat co chci...Sam..." au moje ruka..."...já.." heh promin "...Sam.."i když máš pořezanou ruku tak si silný..."....já se usmál .."díky..."...Sam.." můžu něco vyskoušet v čem si ještě silný ?...."...já.."jasně..."...on mě začal líbat a já se straštně lekl...tohle jsem nečekal...pomalu jsme šli do mého pokoje....a já řekl.." Same...nechceš to náhodou trochu brzo ?"....začervenal jsme se..Sam.."ne..."...zase mě líbal...ale já se nechal...přišli jsme do mého pokoje...a on mě zhodil na postel...sedl si na mě...já total zrudl..."Same...já..já nejsem připravený...."...."ale matyy..."...udělal smutný obličej...sedl si mi na rozkrok...a já sykl bolestí..."uhh....a-au....".....on se na mě usmál...já.."p-prosím...t-to b-bol-í.."...Sam.." to právě chci..."....zase mě líbal..ale radši si sedl výš...aby mě to tak nebolelo...já si oddychl...sundal mi mikinu....

je to kratší díl ale co...

pokračování příště....

🖤4 kluci..a jeden pár?!🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat