Amanda
Let z Londýna byl celkem dlouhý. Je ráda že po několika hodinách konečně přistáli. Jen rychle zašla za jejím pilotem a pak se vydala ven. Jake, její druhý asistent, už ji pohotově nesl kufry. Vzala si svoji tašku a zamířili k autu. Černé Maserati stálo zaparkované hned u vchodu. Hodila si věci do kufru a nasedla na zadní sedadlo. '' Pojedeme nejdřív do firmy.'' Řekla svým typickým chladným tónem a opřela se o sedadlo. Na chvíli zavřela oči. Co ji to napadlo se přestěhovat do L.A.? V Londýně žila od malička, ale změna je přece dobrá. Napsala ještě krátkou zprávu Sarah. Její skoro jediné blízké osobě kromě Jakea a jejich rodičů. Domluví se s ní na kávu. Vlastní kromě dalších podniků i síť menších literárních kaváren. Tady ve městě je otevřená necelý rok, ale daří se jí. Za chvíli přijedou do podzemních garáží pod obrovskou prosklenou budovou. Vystoupí a s Jakem zamíří k výtahu a do své kanceláře, která je v jednom z nejvyšších pater. Něco probere s sekretářkou Eleanor a posbírá si sebou jen pár důležitých dokumentů. Stráví tu pár hodin a pak jde zpět k autu. Jakea už poslala domů takže jede sama ke svému novému domu. Pěkná světla vila blízko u pláže. Ne moc velká ani malá. Na první pohled ji padla do oka. Aspoň už tu měla přestěhované všechny věci. Večer věnuje dodělání práce.
Kira
Ráno se vzbudí brzy. Musí na přednášky, poté mají trénink a odpoledne rovnou na brigádu. Jako vždy nestíhá, takže se jen nasnídá a obleče na sebe tílko, které ukazuje její rukávy od zápěstí až ke klíčním kostem a světlé natrhané džíny. Učeše si své dlouhé rudé vlasy pak vezme tašku. Pozdraví Shay, její spolubydlící, která na ní na oplátku jen zamručí. Stejně se uvidí na tréninku. Vyběhne dolů na ulici a nasedne na svojí černou, menší, crossovou motorku. Nasadí si přilbu a rozjede se ke škole. Ta uteče, jelikož hodiny tráví debatami nad vším s její další kamarádkou Jessicou. Na tréninku si moc neodpočine. Musí domyslet sestavu a vše vypilovat. Po dvou hodinách přemýšlení a sem tam nějakých dohadů daly s holkama všechno dohromady. V šatně se potom osprchuje a kolem čtvrté dorazí do práce, kde ji nadšeně pozdraví Jess, která působí rozrušeně než jindy. ,, Copak se děje?'' Ušklíbne se na ni, když se mezitím převléká. Pracují v příjemné kavárně. ,, Šéf řekl, že si máme dát teď záležet... protože možná dorazí majitelka... víš kdo to je?'' Řekne neuvěřitelně vysokým hlasem a netrpělivě na ni zírá. ,, Ne... proč bych to měla vědět?'' Nadzvedne jedno obočí a jde k baru. Dneska dělá kávu. ,, Protože je to jedna z nejúspěšnějších žen světa... Amanda Reed... totální bohyně a nádherná... '' Jess nadšeně tleskne rukama a mrkne na ni, pak zamíří obsluhovat. Jen zavrtí hlavou. Nechápe její nadšení. Pamatuje si, o jakých osobnostech jí neustále vykládá. Ví,že o ni čte neustále. Nepřemýšlí nad tím dále, jelikož k pultu chodí zákazníci.
Amanda
Po páté se sejde se Sarah. Chce zjistit, jak to u ní v kavárně vypadá, takže se rozhodnou pro kafe si zajít tam a pak se projít v blízkém parku. Je ráda že si na sebe našly čas. Sarah je doktorka, takže taky neustále pracuje. Povídají si nejdříve o práci, pak i o ostatních věcech. Tak ale vysvětli mi, proč ses rozhodla odejít z Londýna? To tě to tam už nebaví? '' zasměje se, když se jí zeptá. ,,Chtěla bych v Americe trochu rozšířit působnost tak jako v Evropě. A přece si nenechám ujít příležitost, že se konečně nebudeme vídat dvakrát do roka. '' zazubí se na kamarádku. Za chvíli už jsou u kavárny. ,,Nevěděla jsem, že investuješ i do takových malých věcí.'' Sarah se ušklíbne a vejdou dovnitř. Pokrčí rameny. Řekne jí, že si jen zajde něco zařídit a zamíří do kanceláře. Tam probere s šéfem kavárny pár detailů a jde zpět. Sarah k ní dorazí a úšklebkem. ,,Za krásnou baristku ti dávám body nahoru" Nechápavě zavrtí hlavou a jdou si k pultu objednat. Za chvíli ale pochopí, o čem mluvila. Zpomalí krok a zadívá se na rudovlásku v černém tílku a zástěře. Dlouhé vlasy ji padaly přes lopatky, očima nevěděla, kam dřív sjet po všech těch tetováních, co měla od ruky až k ramenům. Šikovně připravovala další kávu. Dobře kavárna byl sakra dobrý nápad. Musela to být brigádnice, jelikož nevypadala víc jak na dvacet. Opře se o pult. Slečna se na ně otočí. Koukne se na ně zvědavýma smaragdovýma očima plnýma až spalující energii. ,,Dobrý den, copak si dáte?'' Promluvila sebevědomým a sladkým hlasem. Její úsměv byl široký a hřejivý. Oči jí sjely k jejím růžovým rtům, které byly jemně tvarované a až moc lákavé.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zdravím všechny čtenáře.
Doufám že se vám nová verze mého příběhu zalíbila, jelikož si myslím že se změnila k lepšímu. Budu vděčna za komentáře a vaše názory. :)
Fotky jsou ilustrační pro přiblížení vzhledu postav. Žádnou z fotografii nevlastním a byly staženy z Google pictures.
-CH
YOU ARE READING
Miliardářka a tanečnice
RomanceKdyž se její pohled setkal s tím ledově modrým, tak se svět kolem na chvíli zastavil. Přirovnala by je k modré obloze nebo spíše k ledu. Uhrančivé, divoké ale nečitelné... Amanda Reed je mocná a nedostupná... Kira je energická a svérázná... Jejich...